5 מתנות זוגיות ומיוחדות לט"ו באב

"לא היו ימים טובים לישראל ולחנויות הקרמים והבשמים כחמישה עשר באב"
אם גם לך נמאס לקבל במתנה קרמים לא שימושיים מבעלך או עוד שרשרת לאוסף, מצאנו בשבילך 5 מתנות ייחודיות לחג האהבה שתוכלי להעניק וגם ליהנות מהן בעצמך כחוויה זוגית מקרבת שבניגוד לקרם פינוק לציפורניים- תישאר איתכם לעוד הרבה שנים

ט"ו באב זה בדיוק הזמן להניח את כל העיסוקים, המשימות וריצות היום-יום בצד, לקחת בייביסיטר לילדים ולחשוב קצת עליכם, כבני זוג. הנה חמש מתנות זוגיות שיוציאו אתכם מהשגרה ויגרמו לכם להיזכר כמה טוב לכם יחד

 1. רכיבה על סוסים

לאלו מכן שדמיינו את עצמן רוכבות לעבר השקיעה לצד האהוב שלהן זו בדיוק המתנה המושלמת, בייחוד אם אתם אוהבים התנסויות חדשות.
את הרכיבה ניתן לקיים בשלל אזורים בארץ, כמו גם לאורך שפת הים, ובסופה אפשר לערוך פיקניק מפנק ורומנטי שישלים את החוויה.

רכיבה זוגית על סוסים

2. סדנת נגרות זוגית

הזדמנות נפלאה ליצירה משותפת והתנסות בעבודה עם עץ, בסדנה תוכלו ליצור רהיטים שונים לבית ולחצר או כל דבר שיעלה על דעתכם שיוסיף טאץ' אישי ואסטתי. לא משנה אם זה מדף לתבלינים או ספסל עץ לגינה – תמיד כשתראו את זה תזכרו שזו היצירה שלכם.

נגרות עץ

3. טיול סגווי

ריחוף קל על גלגלים שיעלה לכם חיוך על השפתיים, בין אם אתם חובבי הנוף של ירושלים, תל אביב או הגליל עם טיול הסגווי תוכלו לחוות מקומות שונים לטעמכם, החל מסמטאות יפו העתיקה ועד למפגש עם מרחבים פתוחים והנוף האורבני של תל אביב. מתנה מיוחדת לזוגות שחולמים לטייל בצורה שונה וייחודית.

סגוואי מבוגרים

4. סדנת בישול

גם אם המטבח הוא לא בדיוק אזור הנוחות שלכם, בסדנת בישול תוכלו לעבוד בשיתוף פעולה ולהתנסות בהכנה של מנות שונות בליווי של שף מנוסה והרבה טעימות בדרך. ההכנה המשותפת של המנה היא דרך מצוינת להתקרב אחד אל השנייה, לטעום, לצחוק ולתבל עוד קצת את החיים.

אפיה אהבה

5. כדור פורח

חוויה מקורית ומרוממת שתיקח אתכם הרחק מהכול ותגרום לכם להחסיר פעימה. עלייה על הכדור תאפשר לכם להתנתק לכמה זמן מהמציאות ולהתרכז בנוף המרהיב ובבן הזוג. דרך מרגשת לחגוג יחד את יום האהבה.

כדור פורח

האמת היא, שלא משנה באיזו מתנה תבחרו. היום הזה הוא הזדמנות לתת מקום לאהבה ולזוגיות שקצת נשכחה לצעד עומס החיים, ולפעמים צריך רק כמה שעות יחד כדי להתחבר, להתקרב ולחזור שוב הביתה בכוחות מחודשים.

ט"ו באב שמח! 

אודות הכותב/ת

תגובה אחת

  1. חגית בתאריך

    יפה מאד. רעיונות מקוריים. נשמח לעוד פוסטים דומים

כתוב תגובה