חתונה לדחיינים בלבד

אם אתם מהאנשים של הדקה ה-90, הכתבה הזאת במיוחד בשבילכם. אתר 'מברוק 90' הוא אתר חדש שיעזור לכם לארגן אירוע מא' ועד ת' במחירי שוק נמוכים בהרבה – אם רק תסכימו להתפשר על התאריך. רק בשמחות

אם אשאל אתכם מה המחלה של הדור שלנו, סביר להניח שהייתי שומעת לא מעט תשובות כמו "הדקה ה – 90". או אם תרצו בשפה המקצועית, דחיינות.

היא עולה בשיעורי הבית של הילדים, שתמיד ייעשו "יותר מאוחר", היא עולה כשיש לנו ערימות של כביסה לקפל, טלפונים לעשות, לסגור נופש, לדאוג לצלמת לבת מצווה של הבת ועוד.

רגעי הדחיינות מתחלקים לשניים: האחד, הרגע עצמו בו אנחנו דוחים את הדברים שאנחנו צריכים לעשות עכשיו. אלו רגעים קסומים שאין כמותם בהם אנחנו פנויים ממטלות ולרגע משתכנעים מהאשליה שהמטלה אכן תיעלם אם רק נדחה אותה.

ויש את החלק השני, של הרגע שאחרי. אנחנו מוצאים את עצמנו עם ערימת המטלות, במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב, פספסנו דד ליין לבצע אותן.

נראה שבשביל כל האנשים שחשבו שמאוחר מדי, יש מענה. אתר "מברוק 90", מציע את שירותיו בדיוק עבור דחיינים כרוניים ולאנשים מהירי החלטה.

אירוע בדקה ה-90. מתוך מברוק 90

האתר מציע מגוון של ספקים שיעזרו לאנשי הרגע האחרון ומהירי ההחלטה כאחד, להפיק לעצמם אירוע במהירות, בטווח של שלושה חודשים. ניתן למצוא באתר ספקים להפקת האירוע- החל מאולם האירועים, דרך צלמים ועד ונעלי כלה. בנוסף, למי שקצת מתקשה להתמצא באתר, יש טלפונים לסיוע.

בשיטוט מהיר באתר מוצא בעל השמחה כמעט את כל מה שהוא יכול היה לחלום עליו באירוע, לאחר שבחר תאריכי יעד ואזור בארץ, משם הדרך קצרה למציאת שירותי הפקה, אטרקציות מיוחדות, אקססוריז ושמלות כלה, ואפילו ירח דבש במגוון יעדים.

בסופו של דבר צריך קצת זמן להתלבט על סוג התחרה בשמלת הכלה וגוון הסיכה בשיער. אבל בכל זאת, לאנשים עם פרופורציות ומטרה ברורה, נראה שיש מקום מספיק טוב להגשים את היעדים שלהם לקראת האירוע.

 

 

 

 

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה