לארון באהבה: חמישה טיפים לארון שרק תרצי לפתוח

קחי לך חמישה טיפים לארון שתאהבי לפתוח

איך אפשר להפוך את ארון הבגדים לארון כייפי ושמח?ארון שאני רוצה לקום בבוקר ולפתוח אותו,  ארון שכבר מבטא את האהבות שלי?

הנה לכן חמישה טיפים מנצחים:

ניחוחות אהובים

בין הבגדים, המדפים השונים על וו תליה פנימי ,קולב, או במגירה, קשטי את הארון בסבונים, בריחות טובים. סבונים בריח שאת אוהבת ושעושה לך טוב.
כל כך קל ופשוט ליישום, כדי שכבר הארון שלך יהפוך למקום אהוב עבורך.

קולבים משמחים

במינימום מאמץ את יכולה להפוך את מראה הארון- מאוסף של קולבים שקיבלת מחנויות שונות, בירושות ועוד – לאוסף קולבים אחיד והרמוני שאת אוהבת ומתחברת אליו. כי גם לקולבים מגיע קצת סטייל!
כשהבגדים בארון שלך תלויים על קולבים אחידים מראה הארון ישתנה פלאים.
אחידות מסוגלת לשנות את מה שאת רואה כשאת פותחת את הארון, מה שנותר לך הוא להחליט אילו קולבים את אוהבת ובאיזה צבע את רוצה אותם. היחס להרמוניה הוא אחד מסודות הסטיילינג. מראה הרמוני ונעים לעין, הוא מה שנותן את תחושת היופי הכללית שאותה אנחנו רוצות לקבל כשאנחנו ניגשות לארון בבוקר ובערב.

כביסה

יצא לך פעם להתלבש בבוקר ולחסוך על הבגדים היפים שלך?
להגיד לעצמך אולי אני אשמור את הבגד האהוב הזה ליום שאני ארצה להיראות ממש טוב. היום אני סתם הולכת ל…. ולוותר על להיראות טוב כי את לא יודעת מתי הבגד יחזור מהכביסה? או לקנות חולצה פעמיים ולהוסיף עוד חצאית ג'ינס למלתחה כי לכי תדעי מתי הם יחזרו סוף סוף מהכביסה?

הטיפ הוא כזה: לכבס על אוטומט, בלי לחשוב, בערב. ואת כל מה שדורש חשיבה ואנרגיות בבוקר. כי להכניס מכונה-מייבש- לתלות. זה לא דברים שדורשים מחשבה או יצירתיות. לכבס על אוטומט, תוך כדי שיחת טלפון קלילה זה זמן מעולה למיין מכונות וצבעים. כשאת מכבסת על אוטומט את נכנסת ללופ. זה זמן קבוע כל ערב .שמסתיים בדקות, וכשהכביסה מוכנה ויעילה גם הארון שלך נראה בהתאם. ואת ממש לא צריכה בגדים מיותרים. כי מה שאת לובשת חוזר בימים הקרובים חזרה לארון.

לראות מקרוב

גם הארון שלך צריך כמה דקות של תשומת לב. כמו לכל ארון אחר בבית.

אני אוהבת לקחת בתור דוגמא את המקרר. כל שישי אני עושה סדר במקרר. המקרר הוא ארון למוצרי מזון ירקות פירות ולאחר כמה ימים צריך לעשות בו סדר. ואם תשכחי הוא יזכיר לך בדרכים שלא יאפשרו לך להתעלם.. כמו ילד שכל הדרכים כשרות מבחינתו כדי לקבל את תשומת לב שלנו (מוכר לך מאיפשהו??)

ארון הבגדים הוא דבר דינאמי. וברגע שחללי הארון- המדפים והמגרות מנוצלים, ואת ממשיכה לרכוש בגדים ולמלא אותו מפעם לפעם -זה מתכון לעומס ובלאגן. כשכל הבגדים הטובים והנכונים יבלטו ויצוצו מול העיניים שלך מבין המדפים, את תהיי פנויה לנצל את האוצרות שלך, מבלי חיפושים מיותרים. נגישות, זה כל הסוד.

צ'ק ליסט
לעשות צ'ק ליסט לארון זה כמו לעשות רשימת קניות לסופר אבל עם טוויסט. בגדים זה משהו אחר לגמרי מרשימת מכולת בכל זאת יש בזה המון מסתם מצרכי מזון לארון. אמירה אישית, סגנון , שילובים מקפיצים, פריטים משלימים, הם מה שהופך את כל הרעיון להרבה יותר מכל רשימה אחרת.

כל הרעיון בצ'ק ליסט זה למקד ולהתכוונן למטרה- להיות בפוקוס, במודעות, בשליטה. להוביל במקום להיות מובלת.  כשאת מסתכלת בצ'ק ליסט שתלית לך בחדר בתוך הארון, ביומן, בלוח מודעות פרטי או בקבוצת ווטסאפ שלך עם עצמך (הקבוצה האהובה עלי) את בעמדה של בחירה. בחירה מה לקנות החודש, מה להעלות לראש סדר העדיפויות. הדרך שלך להיות יעילה בתקציב שיש לך לבגדים יכולה לקבל תפנית בעלילה. כשתתחילי אותה עוד הרבה לפני הקניון או כל חנות שלא תהיה. רשימה קטנה זה מה שיכול לעשות את כל ההבדל. כי זה הכח של מילים. להיות מונחות לנו מול העיניים.

אודות הכותב/ת

הכותבת היא סטייליסטית בעלת העסק "סטיילנשמה"

כתוב תגובה