מראה מנצח

לכבוד עונת החתונות מאפרת הבית של פנימה אסתר בן אלבז הכינה לכן 8 טיפים שיעניקו לכן מראה מנצח,שירענן את המראה וגם את תיק האיפור

  1. נשים רבות לא לוקחות בחשבון את העובדה שמבנה הפנים, העור וגם הנפש משתנים עם הזמן. מה שהתאים לך לפני עשור לא בהכרח משרת אותך היום, והרגלי הטיפוח שלך דורשים חשיבה מחודשת. הטיפ החשוב ביותר שאוכל לתת לך הוא: תתחדשי! תלמדי, תעזי, תנסי, ועם זאת – אל תשכחי להישאר קרובה ונאמנה לעצמך. בדקי מה הצרכים שלך, מה מצב העור שלך, היכן נקודות החוזק שלך בפנים ואילו שינויים עברת. כשיהיו לך תשובות מדויקות יהיה לך הרבה יותר קל להשתדרג.
  2. הטיפול בעור פנייך ובעורך בכלל הוא משימה לכל החיים. הוא הבסיס להכול וישפיע רבות על איך ייראה האיפור הסופי שלך. אל תחסכי על אשת מקצוע טובה שתעניק לך ניקוי עמוק מדי חודש. הזיני את העור שלך מדי יום בקרם שמתאים לו. השתמשי בסרום, קרם עיניים, שפתיים וצוואר, קרם לילה ועוד.
  3. מייק אפ שמונח היטב יהיה כמעט בלתי נראה ויעניק כיסוי אחיד ודק. הוא לא יימרח ויצטלם טוב. הסוד למייק אפ כזה הוא בהנחת פריימר כבסיס. הפריימר הוא קטיפתי ורך, מחליק את העור ומייתר שכבות עבות של מייק אפ. הפריימר יוביל לתוצאה סופית יפה ואחידה שנשמרת לאורך כל היום. בבחירת המייק אפ שלך הקפידי על גוון חמים ולא ורדרד, ועל סוג נטול שומן למראה לא מבריק.
  4. אם את מתקשה לבחור צלליות – לכי על בטוח. קני פלטה של צלליות בגוני חום מט, לא מבריק, עם מעט שמנת וכמה אפשרויות מוזהבות. אלו צלליות שייראו טוב על כל אחת.
  5. מברשות הן חשובות מאוד. איפור בעזרת הידיים לא מניב תוצאות יפות וטובות, בטח שלא איכותיות. את לא צריכה המון מברשות כדי להתאפר כראוי, חמש מברשות בסיסיות יספקו את כל צרכייך. אני ממליצה על המברשות האקולוגיות של חברת אנטונים, אבל יש חברות טובות רבות בשוק. נסי לבחור מברשת איכותית והיפואלרגנית במחיר סביר שמעניקה מראה רך. אין צורך במברשות מן החי.
  6. העין שלנו קולטת מהר קווים חדשים ומודגשים, ומומחים לשפת גוף יעידו שהשפתיים נמצאות במרכז הפנים ומספרות עלינו לא מעט. על כן עלייך לבחור בחוכמה את צבע השפתון המתאים לך.
    אם את כהה מאוד – גוונים עזים ייראו עלייך טבעיים ויפים, ולעומת זאת גוונים בהירים יעניקו לך מראה חיוור. אם את שחומה, מרבית השפתונים יחמיאו לך. אם את בהירה מאוד – בחרי גוונים שנמצאים באמצע הסקאלה, לא נועזים מדי ולא בהירים מדי. אם תרצי מראה מודגש השתמשי בשפתון בצבע בוהק, בעדיפות לגוני אדום. אני ממליצה למרוח את השפתון בעזרת מברשת שפתיים, למראה אחיד ומוצלח. אל תשכחי למרוח לחות על השפתיים מדי ערב.
  7. הסומק נותן את הטון. הוא יכול להפוך מראה לדרמטי או קליל, הוא מחטב, מצר, מבליט ונותן מראה חיוני. כדי שסומק ייראה טוב צריך שהבסיס תחתיו יהיה אחיד ויפה. אם את לא אוהבת מייק אפ הניחי פריימר. קרם לחות לבדו לא יעניק בסיס טוב מספיק. הנחת סומק צריכה להיעשות במברשת רחבה ולא צרה, כדי שהמראה שיתקבל לא יהיה כתמי. גוני הסומק החביבים עליי הם החומים, הבורדו והמבריקים. גם הכתומים והוורודים יפים, אבל חשוב לדעת שהם יכולים לשבת רק במרכז הלחיים.
  8. בלי מסקרה האיפור שלך לעולם לא יהיה שלם. מסקרה עמידה במים אינה בריאה לעין, ומומלץ לא להשתמש בה. אזור העיניים הוא אזור רגיש, לכן חשוב מאוד לנקות אותו היטב משאריות האיפור בסוף היום. בחרי מסקרה עם מברשת צפופה בעלת סיבים ארוכים שיפרידו את הריסים. אני ממליצה להשתמש במסקרה אורגנית בלי פרבנים, היא עמידה וטבעית.

אודות הכותב/ת

הכותבת מאפרת ומסרקת כלות וערב, ומעבירה קורסים וסדנאות איפור. | אסתר 054-8008711

כתוב תגובה