כל האקססוריז שישלימו לך את ההופעה – במקום אחד

חנות הקונספט החדשה של גרביים עד הבית – היא בדיוק מה שאת צריכה להשלמת האאוטפיט

החנות החדשה של 'גרביים עד הבית' בקניון רמות פתחה את שעריה לציבור הרחב ומזמינה אותך ליהנות מאקססוריז איכותי, צבעוני ומרהיב לכל המשפחה בלי להתפשר על שיק או על האיכות וגאים בשירות המשלוחים שיביאו לכם את המשלוח עד 48 שעות עם שליח עד הבית.

רשת 'גרביים עד הבית' מוכרת לציבור הדתי והחרדי כבר למעלה מחמש שנים, אותה הקימו מתי וריקי ויצהנדלר, בני זוג חרדיים שזיהו צורך מגזרי ובנו לו מענה רחב ומותאם. בני הזוג החליטו כי הם מביאים למגזר החרדי את כל המעטפת לבגד לפי צו האופנה הבינלאומי בחנות מרווחת ויפה שמתאימה גם לאמהות עם עגלות והופכת את הקניה לחוויה נעימה ומאפשרת לבחור בנחת את הפריטים הרצויים.

אחרי שנפתחו סניפים של החנות בקניון רב שפע, במרכז מסחרי רמת אשכול ואתר מותאם ונגיש המשגר משלוחים לכל הארץ תוך שני ימי עסקים בלבד, נפתחה חנות דגל מרשימה בקומה השלישית החדשה בקניון רמות בירושלים.

בחנות תוכלו למצוא גרביים מכל הסוגים והצבעים, גרביונים, טייצים וגרביים שיקיות לכל אירוע, קשתות, סיכות, משקפי שמש ואקססוריז לילדות, אך גם אימהות לבנים לא נשכחו ואפשר למצוא כיפות בד בכל הצבעים והדוגמאות כמו גם ציציות וגרביים לגברים ולילדים במבחר דוגמאות.

השירות, יש לציין, אדיב ומקסים, ומעניק השלמה לחווית הקנייה הנעימה בחנות שרק עושה חשק להישאר שם.

להשקה החגיגית הוזמנו נשים ואושיות רשת מהמגזר הדתי והחרדי, ביניהן יונת קפלן, מנהלת יחסי הציבור של החנות, הסטנדאפיטסטית החרדית הניה שוחט, טובי שפיגל, אריאלה שטנבך כתבת בערוץ 13, חיה כהן מאתר כיכר השבת, הדס וייסמן ועוד. את בר הקינוחים המפנק שהיה במקום הכינה משי שטרן בעלת המותג משינקה לקינוחים.

האתר של גרביים עד הבית המעניק חווית קניה נוחה מהכורסא בבית, עם משלוח מהיר עד דלת הבית >>

www.sockstohome.co.il/

 

צילום: בן ארי בועז

באו לפרגן. ההשקה לחנות החדשה של גרביים עד הבית. צילום: בועז בן ארי

בתמונה: הניה שוחט, אריאלה שטרנבך, יפעת זהורי

הסוג הוא בפרטים הקטנים. אקססוריז לילדות ונערות. צילום: בועז בן ארי

צבעים שעושים שמח בעיניים

אקססוריז גם לבנים הקטנים

בופה חלבי מפנק, 'משינקה' – משי שטרן. צילום: בועז בן ארי

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה