קולנוע לאור ירח – הבילוי שלכם לקיץ

ההוצאות בקיץ עם הילדים כבדות עליכם? קחו אותם לקולנוע לאור הירח בירושלים ותיהנו מבילוי משפחתי חינמי עם בונוס של אוויר הרים

בואו נדבר רגע על ההוצאות בחופש: קייטנה, בריכה, פעילויות, פארקי מים, נופש בצימר, נופש במלון… אלפי שקלים שזורמים מכיסינו היישר אל מארגני האטרקציות ואנחנו, מה כבר ביקשנו, ליהנות קצת עם הילדים?

פעם, ללכת לסרט בקולנוע היה בילוי עם הוצאה סבירה. היינו הולכים לקולנוע עם החברים או ההורים, או לדייט אחרי כמה מפגשים מוצלחים ובמחיר סביר פלוס דלי פופקורן יכולנו לתפור ערב בכיף. היום, שווה לשקול שוב אם כדאי ללכת לסרט או שכבר עדיף להזמין מקום לסופ"ש הקרוב באווירה פסטורלית באיזה קיבוץ בגליל.

בדיוק בגלל זה עיריית ירושלים מזמינה אותנו לצפות בסרטים -חינם! עם כל ההטבות של סרט ובלי החסרונות. בלי מזגן מקפיא, בלי הפנס של הסדרנית. אולי מישהו יזרוק לכם "ששש!" עצבני, אבל בסך הכול, האווירה של צפייה משותפת בסרט על מסך ענק נשמרת.
אחרי ההצלחה של הפרויקט בשנה שעברה, מידי ערב בחודשי יולי אוגוסט לאורו של ירח, אפשר ליהנות  מקולנוע בכיכר הירח מתחת למיצג ענני ענק, כשעל הדרך, מקבלים גם אוויר הרים צלול כיין, פופים, מחצלות, מתקן בועות סבון משגע והפתעות נוספות לילדים ולילדים שבכם.

כל הטוב הזה קורה ברחוב הלל 25 בירושלים. את רשימת הסרטים ושעות ההקרנה תוכלו למצוא באתר "ירושלים של עכשיו" ומה שעליכם לעשות הוא רק לבחור באיזה סרט לצפות.

 

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה