תמיד בסטייל: לוקים מנצחים לימי חול

הסטייליסטית הילה בוסקילה מציעה לוקים קלילים ויפים ליציאות ומגלה שבעזרת שילוב נכון צבעים ואקססוריז יכולים להפוך בקלות לבלתי נשכחים

אלו הימים אחרונים של החופש, תכף כבר חוזרים לשגרה, אך עדיין יוצאים כמעט כל יום לאיזו אטרקציה עם הילדים ומנצלים את הימים האחרונים שהם איתנו בבקרים, אז הכנתי לכן כמה רעיונות ל'לוקים' בהם תוכלי להרגיש נשית וייחודית גם בטיול עם הילדים או ביציאה זוגית בערב.

אפשר להתחיל בבחירת לבוש הכי פשוט וקליל ואז לשדרג אותו באמצעות אקססוריז כמו עגילים מעניינות עם נוכחות או מטפחת מעט מבריקה או עם דוגמא ייחודית.
הטאצ' הקטן הזה מאפשר להרגיש חגיגית גם סתם ביום של חול וגם מאפשר להביא את עצמך לידי ביטוי. באמצעות בחירת הצבע , הסגנון של הבגד או אקססוריז את יכולה לבחור בשילובים שייחודים רק לך ומאפיינים רק אותך.

טיפ קטן לסיום: אם מתחשק לך לשנות אפילו במעט את סגנון הלבוש שלך כך שייבטא את מה שאת אוהבת עשי זאת בצעדים קטנים; שינוי של עגילים, קשירה של מטפחת, או איפור עד שתגיעי לתוצאה הרצויה מבחינתך.
זה חשוב מאוד כי הרבה פעמים שינוי סטיילינג נתפס כזריקה של תכולת הארון והחלפתו – אך הסיכון בעיני במצב כזה הוא גם הוצאה כספית גדולה וגם עלול ליצור תחושה של 'תחפושת' וחבל. תני לעצמך ולסביבה להתרגל לשינוי ובצעדים קטנים תתרגלי גם את למראה החדש.
אז תתקשטי לך, ותחוללי שינויים קטנים ומנצחים?

אודות הכותב/ת

הכותבת היא סטייליסטית, עובדת סוציאלית (M.A) ומטפלת באמצעות כלים אמנותיים, בוגרת הקורס 'סטיילינג תרפי'

תגובה אחת

כתוב תגובה