יוצאים מהסוכה – בחינם!

חול המועד סוכות לא חייב לחורר לכם את הכיס, הנה כמה מקומות בילוי משפחתיים שתוכלו ליהנות מהם חינם אין כסף. חג שמח

חג סוכות כבר כאן וזו הזדמנות נהדרת לזמן איכות משפחתי ולצבירת חוויות משותפות. בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא אתרי בילוי משפחתיים המציעים מגוון רחב של פעילויות מתחומים שונים, במקומות ממוזגים וללא תשלום! עכשיו כל מה שנותר, זה רק לצאת ובלות.
חג שמח.

יריד יוצרים לייב 2018, באר שבע- סדנאות יצירה והופעות מוזיקה חיות לכל המשפחה

מה ביריד?

היריד שהוקם במטרה להחזיר שמחה לתשובי לאזור הדרום, יעמיד לרשות המשתתפים מגוון רחב של פעילויות הקשורות לעולם היצירה. אחת הפעילויות המרכזיות של היריד היא סדנת ענק להכנת עפיפונים ייחודיים ומקושטים. כשבסיומה יפריחו הילדים את העפיפונים לשמיים ביחד כסמל לתקווה מחודשת לאזור.

בנוסף משתתפי היריד יוכלו ליהנות ממופעי יצירה מרהיבים של אמנים שונים, מסדנאות יצירה לילדים וממופע מוזיקלי של מוזיקת עולם בגוון מזרחי-טורקי של ההרכב הבאר שבעי סנסן.

כמו כן ניתן יהיה לרכוש ציורים, יצירות ועבודות יד בשוק אמנים שיתקיים בסמוך למתחם היריד.

מתי?

יריד יוצרים לייב 2018 יתקיים בימי רביעי-חמישי, ט"ז- י"ח בתשרי (26-27 בספטמבר) בין השעות

-16:00-21:00, וביום שישי (28 בספטמבר) בין השעות – 09:00-14:00.

פעילות העפיפונים תתקיים ביום חמישי ה-27 בספטמבר בין השעות 16:00-18:00

היכן?

דייזין פלוס באר שבע, דרך חברון 48

** הכניסה חופשית **

יוצרים בלייב בבאר שבע. | צילום: יוגב וענונ

פסטיבל צעצועים לילדים, כפר סבא- לילדים שאוהבים צעצועים

 מה בפסטיבל?

מסתבר שיש עוד דרך לשחק ולגוון בצעצועים חוץ מלקנות אותם. בפסטיבל צעצועים לילדים שיתקיים בחוה"מ הקרוב במתחם אושילנד בכפר סבא, ילמדו הילדים להכין בעצמם מגוון בובות וצעצועים, ישחקו עם חברים בעשרות משחקים מעשירים, יצפו בתיאטרון בובות ואפילו יפעילו את הרובוטים שיבנו בעצמם.

הפסטיבל יפעל ב-4 מתחמים ייחודיים:

מתחם "בית החרושת להכנת צעצועים"– בו יוזמנו הילדים להתנסות במגוון של חומרים, צבעים וטכניקות יצירה, ויעברו סדנאות DIY  (עשה זאת בעצמך) ליצירת צעצוע החלומות  אותו יוכלו לקחת איתם הביתה, ובפעם הבאה כבר ידעו איך להכין אותו לבד.

מתחם תיאטרון בובות בו יצפו הילדים במגוון הצגות אהובות –"משפחת הארנבים", "פיטר פן", "פו הדב", "בת הטוחן", "זהבה ושלושת הדובים" ו"סינדרלה". לאחר מכן, יכינו הילדים בובות גרב בהשראת ההצגות בהן צפו.

מתחם רובוטיקה – במתחם מאובזר וייחודי המשלב לגו, רובוטיקה וחשמל, יבנו הילדים רובוטים בדגמים שונים, יחקרו רובוטים ממונעים וילמדו להפעיל אותם.

מתחם המשחקים– מתחם בו יוכלו הילדים להכיר חברים חדשים או לצבור חוויות משפחתיות חדשות תוך כדי משחק במגוון רחב מאוד של משחקים.

בנוסף, במתחם תוצב עמדה לאיסוף צעצועים לתרומה, כאשר על כל צעצוע או משחק שייתרם, יוסיף מתחם אושילנד צעצוע חדש מטעמו, מתוך חנויות המתחם.

מתי?

פסטיבל צעצועים לילים יתקיים בימי שלישי-חמישי, ט"ז- י"ח בתשרי (25-27 בספטמבר) בין השעות -11:00-14:00, אחה"צ בין השעות 16:00-19:00

– הסדנאות במתחם "בית החרושת להכנת צעצועים" יתקיימו פעמיים ביום במהלך כל ימי הפסטיבל, וכל אחת תתמקד בצעצוע אחר – כך שהמתמידים יוכלו להכין שישה צעצועים שונים לחלוטין.

היכן?

במתחם אושילנד בכפר סבא

** הכניסה חופשית **

יוצרים צעצועים ֻ | תמונת אילוסטרציה מתוך שאטרסטוק

 

פארק החבלים האתגרי, קרית אתא- מתחם אקסטרים ענק לכל הגילאים

מה בפארק? 

גשרי חבלים, קורות שיווי משקל, הליכה על רשת עכביש, סנפלינג ועוד אתגרים רבים ומהנים במיוחד מחכים לילדים ובני נוער בקניון "שער הצפון" בחול המועד סוכות כחלק מפארק חבלים ענק, המחולק לשלושה מתקנים המיועדים לקבוצות גיל שונות. כמו כן יקיים המתחם הצגות, הקרנות סרטים וסדנאות יצירה וכל זה ללא תשלום.

במתחם לילדים ובני הנוער בגילאי 12 ומעלה תוכלו למצוא מתקן חבלים בגובה 6 מטר ובאורך כ- 40 מטר הבנוי ממספר תחנות מאתגרות במיוחד: טיפוס על רשת מארינס, הליכת קורת שיווי משקל, גשר הימלאיה, גשר בורמזי, גשר אלכסוני, הליכה על רשת עכביש וירידה מהמתקן בסנפלינג.

הילדים הצעירים בגילאי 6-12  יוכלו להנות מפארק חבלים הכולל מספר תחנות של מכשולים באורך 20 מטר.

ילדים בגילאי 3-6 יוכלו ליהנות מפארק חבלים הכולל מספר אלמנטים במיוחד לבני הגיל הרך: רשת מארינס, גשר חבלים, גשר חוליות, קורת שיווי משקל. הפעילות במתקן זה היא של ההורים עם הילדים.

במתחם המשפחתי יכלו המבקרים להנות מצפייה בסרטים, סדנאות יצירה ועמדת צלם מגנטים למשפחות.

מתי?

כל פעילויות הפארק יתקיימו בימי שלישי-חמישי, ט"ז- י"ח בתשרי (25-27 בספטמבר) בין השעות 11:00-19:00.

היכן?

קניון "שער הצפון", קרית אתא

** הכניסה חופשית **

פארק החבלים. | צילום: ספורט אטרקשן

 

 

אודות הכותב/ת

תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) בתאריך

    בדיוק חיפשתי רעיונות! תודה!

כתוב תגובה