עובדות בימים – חולמות בלילות: הפקת חגים חגיגית

מורה שגם מאפרת, גרפיקאית שגם מצלמת, מנהלת איכות שמדגמנת ועובדת סוציאלית שהיא גם סטייליסטית נפגשו והפגישו בין האהבות שלהן בהפקה מיוחדת וחגיגית לכבוד החגים, כזו שתתן לך השראה ולא תשאיר אותך בלי בגד גם בחג שני

אנו נמצאים בין כסה לעשור, בימים שבין ראש השנה ליום הכיפורים ומיד אחריהם שני חגים נוספים, תקופה שמטלטלת אותנו בין ימי החג לחול. בין הבית לחוץ, בין הארעי ליציב.
אלו ימים שבהם חשבון הנפש תופס אותנו גם בהקשרים רחבים, לא רק ביחס לעבודת ה' שלנו.
איך אני כאמא? כרעיה? איך אני מבחינה מקצועית? האם אני מממשת את הפוטינאל שלי ומביאה כוחות שייחודים רק לי לידי ביטוי?

אני מרגישה שלפעמים התשובה של לא מעט מאיתנו היא שלא עד הסוף מכירים אותנו ואת הכישרונות שלנו, שיש תחביבים ותשוקה לבריאה חדשה- יצירה שבוערת בתוכנו ורק מעטים יודעים זאת עלינו.
אבל קיים חשש (מוצדק ומובן) לשנות. להפר את האיזון.
אני מרגישה שלפעמים באמת לא חייב לבחור, שהיכולת לשלב היא משמעותית ומביאה ביטחון ושקט לצד התחדשות; למצוא נישות קטנות בעומס החיים שבהן אפשר לממש ולמלא את ה'רעב' הנפשי ליצירה.

ההפקה הנוכחית מוציאה לאור אהבות של ארבעתנו: מורה שהיא גם מאפרת, גרפיקאית שהיא גם צלמת, מנהלת איכות שהיא גם דוגמנית ועובדת סוציאלית שהיא גם מפיקה וסטייליסטית.
חדוות היצירה הולידה אווירה נינוחה כל כך ונעימה בילינו יחד את שעות ההפקה במטרה להביא לכן לוקים מעניינים לחגים שמתחילים ממש היום עד סוף תשראי.

מאחלת לכולנו שנרשה לעצמנו לצאת מ'אזור הנוחות' שלנו ,לחקור ולשאול איך נוכל להרחיב את השליחות הייחודית לכל אחת מאיתנו בעולם.

אוהבת, הילה?

קרדיטים:

צילום: טליה לוי – סטודיו 'גוונא' 0523121614

איפור: עדי אלמליח 0547833923

דוגמנית: הילה מרציאנו 

סטיילינג והפקה: הילה בוסקילה 0528917822

שמלה חרדל: Hadas הדס, מטפחת: פסיפס, שמלה כסופה: שדה בר, מטפחת: פסיפס,  שמלת פסים: Hadas הדס, מטפחת: סהר עיצובים, שמלה פרחונית תכלת: שדה בר, מטפחת: אביה ששון

כל הבגדים באדיבות החנות 'פסיפס', בגדי מעצבות, נתיבות – 0528828829

אודות הכותב/ת

2 תגובות

  1. רחל בתאריך

    מהמם ! נהנית מהכתבות
    אשמח לדעת אם את עושה יעוץ סטיילינג

כתוב תגובה