כל כבודה בת מלך פנימה, נשות מגזין פנימה נחשפות!

כל כבודה בת מלך פנימה, נשות מגזין פנימה נחשפות! לרגל יום האישה הבינלאומי שאלנו את כותבות המגזין- למה בחרתן בפנימה? זה מה שהן ענו לנו-   הרבנית ימימה מזרחי (כותבת בפנימה): "מה שמיוחד בפנימה זה לא רק קהילת הנשים, אלא כל אחת ואחת. וזו הסיבה שאני כותבת במקום המדהים הזה. פנימה זו קהילה שמורכבת מנשים

כל כבודה בת מלך פנימה, נשות מגזין פנימה נחשפות!

לרגל יום האישה הבינלאומי שאלנו את כותבות המגזין- למה בחרתן בפנימה?

זה מה שהן ענו לנו-

 

הרבנית ימימה מזרחי (כותבת בפנימה):

"מה שמיוחד בפנימה זה לא רק קהילת הנשים, אלא כל אחת ואחת. וזו הסיבה שאני כותבת במקום המדהים הזה. פנימה זו קהילה שמורכבת מנשים כל כך מגוונות, הדבר היחיד שמאחד ביניהן הוא המגדר. המגזר הוא שונה לחלוטין, כל אחת מכיוון אמוני אחר פחות או יותר, כיוון חינוכי אחר. זו פשוט קהילת נשים שהתקבצה סביב רעיון אחד שמצדיע לעובדה שבַפנימה שלנו אנחנו באמת זהות לגמרי. ואני אוהבת את זה, את הרב־מגזריות, את העל־מגזריות, את הזרימה הזו של רעיונות ממקום למקום, חלק פחות מוצאים חן בעיניי וחלק מאוד מוצאים חן בעיניי, ואני חושבת שכך עם ישראל צריך למַצֵב את עצמו בעת הזו, שהיא לא כל כך פשוטה מבחינת אחדות. פנימה זה אי של אחדות נשית. מרשים. מה שאני הכי אוהבת במגזין פנימה זה סיפורי ההתמודדות הכל כך חזקים של נשים רבות".

 

עדן הראל (כותבת בפנימה):

"מגזין פנימה שוזר בחוט עדין קהילת נשים עשירה שאני מאוד שמחה להיות חלק ממנה. זה הרצון והמחשבה שמה שאני עוברת – עוד נשים עוברות וחוות, ואנחנו מין קהילה נשית כזאת שבה אנחנו יכולות לחזק אחת את השנייה. האישה היהודית היום היא סופר־וומן כזאת".

אמילי עמרוסי (כותבת ותיקה בפנימה):

"אני אוהבת לקרוא את פנימה בשבת בבוקר עם הקפה והעוגה ליד, זמן שהוא רק שלי. בתור אישה יש בחיים שלי הרבה צבע. מניפת טמבור של צבעים. בכל פעם שאני מרימה גיליון של פנימה אני נשטפת בכל הצבעים האלה, מרגישה שהמשקפיים שלי מחליפים עדשה בכל עמוד. אני כותבת בעיתונות הארצית, אבל בכל פעם שניגשת אליי אישה ואומרת שהיא קוראת אותי, אני יודעת שהיא מפנימה".

רוחמה בן יוסף (זמרת, כותבת טור אישי בפנימה):

"בזכות פנימה אני זוכה לשתף נשים במחשבות, בתפילות, ברגעי שמחה וכאב. אני מקבלת תגובות מחיות ומאירות שהן חיבוק, שמחזקות את התחושה שכולנו יחד. כל אחת במקומה, עם סיפור חייה, ויש מקום בינינו שהוא אחד, והוא אהבה".

הניה שוחט (סטנדאפיסטית, כותבת טור בפנימה):

"בתור אישה חרדית תושבת בני ברק, לפעמים אני נתקלת במחסומי חשיבה. כל מה שאני צריכה לעשות בזמנים כאלו זה לפתוח את מגזין פנימה ולהתחבר לתוכן המשובח שמקיף את כל עולם הנשים ב־360 מעלות של עומק ודאגה. אני קוראת את פנימה מכריכה לכריכה. ההתמודדות עם מגוון תופעות, בלי לטאטא ובלי להתנצל, לצד הערכים העמוקים של עוצמה נשית, יראת שמיים, פרקטיקה, ושום דבר מזה לא בא על חשבון סטיילינג מוקפד… מה אומר ומה אדבר. יש כל כך הרבה בפנימה, שבאמת אין בי צורך לצאת החוצה".

 

מלי סגל (הסטייליסטית של פנימה):

"אני מרגישה שהעיתון מקיף לי את כל מה שאישה דתית צריכה. כתבות מרתקות, מדורים מיוחדים במינם, תוכן מדויק, רגשות ותחושות שעוברים תוך כדי דפדוף בדפי המגזין. מרגישה שפנימה זה בית. זכיתי".

רחלי מושקוביץ (כותבת מדור 'סיפור' בפנימה):

"פנימה זה בית ליצירה יהודית, למילה הנשית, לאמירה באורה של תורה, תורה חיה של קרקע ושמיים, של פנים וחוץ, של עומק וצבע ועניין ויופי ושמחה פשוטה".

 

אלינור רחמים (שפית הבית של פנימה):

"פנימה זה בית שמכיל בתוכו דעות שונות, חוויות, סיפורים מופלאים, דברי תורה מחזקים, נשים עוצמתיות, אופנה, חינוך ילדים, זוגיות, אוכל טוב ועוד ועוד. כל מדור שאני כותבת הוא יצירה שמרגשת אותי. אני מביאה את עצמי ממש למטבח שלכן".

הרבנית נעמי שפירא (כותבת טור בפנימה):

"היכולת לחבר בין גוף, נפש ורוח היא חידוש מרענן שמתבטא בפנימה, ואני שמחה להיות חלק מהחיבור הזה. אני מאמינה בכך שלכל אישה יש עולם רוחני שצריך הזנה, טיפוח ואופק. אני כותבת בפנימה מתוך תחושת שליחות".

רעות צימרמן (כותבת טור בפנימה):

"פנימה הוא כמו שיחה טובה עם חברות, כזו שאת גולשת אליה בטבעיות מהמקום שבו הפסקתן, גם אם זה היה לפני חצי שנה, בלי צורך להסביר או להתנצל. פשוט להיות מי שאת, כולל הקשיים, החידושים, הפדיחות וגאוות היחידה".

תמר ניזרי (כותבת מדור 'אימון אימהי' בפנימה):

"איזה מזל. איזו ברכה, שיש היום עיתון לנשים, שאני בכוונה משאירה אותו בסלסילה בסלון. תראו, תקראו, אני אפילו לא צריכה לדרבן את בנותיי. גם יפה ואסתטי, באמת תמונות יפות! והתוכן! איזה עולם תוכן עשיר, מהותי, מתעמת, נקי, מרתק. מגזין שאפשר להתגאות בו".

גלית גלבוע (כותבת המדור 'חוג הורים' בפנימה):

"פנימה מאפשרת לי לחזק את הקשר בין ההורים לילדים, לתת כלים, לברר סוגיות חינוכיות יחד ולהוסיף אור".

אסתר בן אלבז (כותבת מדור טיפוח בפנימה):

"פנימה מפגישה אותי עם קהל מיוחד, בפשטות ובעומק, כוח נשי שנותן חשק לקום בבוקר ולהרגיש חלק מקהילה שהיופי שלה הוא מבפנים החוצה".

שרי גלסנר (כותבת מדור עיצוב בית בפנימה):

"פנימה היא קהילת קוראות מגובשת ומרגשת, קוראות מיוחדות, שבמשך השנים קוראות, מתעניינות ושמות לב לכל פרט. הקוראות של פנימה אוהבות מאוד ליצור קשר, ועבורי ככותבת הקשר האישי הזה הוא כיף גדול. זאת קהילה כל כך מיוחדת – נשים שקוראות כל מילה ורובן אפילו שומרות את הגיליונות למזכרת ולקריאה חוזרת. ככותבת ותיקה זכיתי לאורך השנים לקשר וירטואלי וגם אישי עם עשרות, או אולי אפילו מאות מכן, זה כל כך משמעותי ומרגש!"

 

'כל כבודה בת מלך פנימה' – יום האישה במגזין פנימה.

 

"המגזין פונה לנשים בכל שלבי ואתגרי החיים", אומרת העורכת הראשית, אביטל טרקיאלטאוב, "יש לנו כתבות על סבתאות ומעבר דירה בגיל הפנסיה, לצד כתבות על עיבוד לידה, רווקות ואתגרי פוריות. אנחנו שמות דגש על תכנים חברתיים כמו אלימות במשפחה ואנשים עם צרכים מיוחדים, לצד תכנים קלילים יותר כמו טרנדים אופנתיים, הפקת אירועים וכתבות הומוריסטיות.

"מדי חודש מתארחות אצלנו נשים פורצות דרך ומובילות בתחומן. כך למשל, נחשפה אצלנו לראשונה אשת ראש המוסד איה כהן, כמו גם הרבנית טובה בורשטיין והרבנית שרה דרוקמן שהתראיינו בראיונות עומק מרתקים ובלעדיים. חשוב לנו להיות בית ולתת במה לכל אישה במקום שבו היא נמצאת".

"פנימה התחילה בתוך הבית פנימה. כרעיה וכאמא גם אני חיפשתי מקום לגדול ולצמוח", מגלה עפרה בוארון (המוכרת בשם העט רות עזריה), העורכת הראשונה והמייסדת. "חוגי ההורים ושיעורי הצמיחה, המודעות, התורה והזוגיות לא היו נגישים לי. השתוקקתי ללכת לימי עיון והתחדשות, אבל טכנית – לא יכולתי.

"אז אם מוחמד לא יכול לבוא אל ההר, הרבה יותר קל להביא את עולם התוכן לכל אישה שצמאה לכך. ואז הקמנו את פנימה. בהמשך התווספו מדורי העיצוב, האפייה והטיפוח שהפכו את המגזין לחגיגה של ממש. לא דמיינתי שפנימה יהפוך למעצמה נשית, עם קהילה של עשרות אלפי קוראות".

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה