עוטפים את העוטף באהבה: יריד עוטף בכיף

אלפי אנשים הגיעו בחול המועד סוכות לתמוך בעסקים המקומיים של תושבי עוטף עזה וליהנות מתוצרת חקלאית דרומית, פריטי אופנה ואמנות מקומית. באו לחזק ויצאו מחוזקים

אחרי קיץ לא פשוט שעבר ועדיין עובר על תושבי הדרום ועוטף עזה, אלפי אנשים הגיעו לתמוך בתושבי המקום ובעסקים המקומיים ביריד 'עוטף בכיף' שהתקיים בימי רביעי וחמישי בחול המועד סוכות בשדרות.

את היריד ארגן משרד הכלכלה והתעשייה ו'מעוף' (הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים) סניף שדרות למען העסקים הקטנים והבינוניים שנפגעו מהמצב הביטחוני, ונועד לחשוף לקהל הרחב את מגוון הפעילויות העסקיות והתרבויות המתקיימות בעוטף ולתת להם חיזוק, גם כלכלי, כמובן, אך בעיקר – תמיכה וחיבוק של העם לתושבי העוטף. היריד בפארק בשדרות הגיע לאחר הצלחת היריד הקודם של 'עוטף בכיף' שהתרחש בנמל תל אביב לפני כחודש.

ביום הראשון ליריד הגיעו כארבעת-אלפים איש מכל רחבי הארץ, ביניהם שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, ופקדו את הדוכנים הרבים של אנשי העסקים -ונהנו מתוצרת דרומית איכותית במגוון תחומים של למעלה מ- 50 עסקים מהאזור ביניהם תוצרת חקלאית, פריטי אופנה, אמנות ומופעי מוזיקה.

אפי מחלב, מנהל מעוף מרחב דרום בירך את היריד ואמר: "יריד "עוטף בכיף" שהוביל משרד הכלכלה והתעשייה יחד עם מעוף מרחב דרום, היה חלק מפעילותנו לחיזוק חוסנם הכלכלי של העסקים בדרום. אני מברך את כל המטיילים שהגיעו ליריד בשדרות והיו חלק מהיוזמה הברוכה הזו בכך שרכשו ממוצרים של העסקים ותמכו בהם"

 

 

התמונות באדיבות מעוף דרום

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה