פעילויות חינמיות לילדים במהלך הקיץ!

4 שבועות של 4 פעילויות משתנות לילדים – מסביב לעולם, משחקי ילדות, מגה בלוקס ועולם הדינוזאורים, בכל שבוע חוויה קייצית אחרת

הקייטנות מגיעות לקיצן, טיסות לחו"ל עדיין מחוץ לתחום והחום הכבד מרחיק הורים רבים מפעילויות חוץ עם הילדים. לאורך כל חודש אוגוסט פסטיבל 4×4 יחשוף את הילדים למגדל אייפל – גם ללא טיסה, יכיר לילדים משחקי ילדות קלאסיים, ואפילו יחזיר אותם לתקופת הדינוזאורים, והכל בפעילויות ממוזגות וללא עלות.

בשבוע הראשון של אוגוסט, יזכו הילדים לבקר בפריז, בקאריביים ואפילו לחזור בזמן לימי המערב הפרוע, בשלוש עולמות תוכן שונים:

במתחם פריז יוכלו הילדים להרכיב דגם של מגדל אייפל, או דווקא להתמחות בהכנת מאפי פטיסרי צרפתיים בסדנה לקישוט קאפקייקס. במתחם המערב הפרוע יקבל את פניהם של הילדים קאובוי קשוח וחביב אשר ידריך שלוש הפעלות מתחלפות: הכנת פרסה מקושטת וצבעונית, קליעה למטרה נושאת פרסים, או שעת סיפור המגוללת סיפורים מותחים ומלאי גבורה מן המערב הפרוע. במתחם חוף הים הקאריבי שתי פעילויות השואבות השראה מחוף הים, שיתקיימו במקביל: סדנה להכנת מובייל מצדפים, וסדנה להכנת צמיד ושרשרת צדף. זאת לצד סדנת ריקודי הולה – ריקוד המגיע אלינו מאיי הוואי, ונרקד לצלילי שירים מסורתיים ונגינת היוקללה.

בשבוע השני של אוגוסט, פסטיבל משחקי ילדות יחשוף את הילדים למשחקי הילדות הקלאסיים של פעם, לצד משחקי ילדות עכשוויים ומפתיעים.

במתחם משחקי ילדות של פעם יתנסו הילדים בלא פחות מ-10 משחקי עבר בניהם קלאס, דמקה, סולמות וחבלים, באולינג, דוקים ועוד. במתחם המשחקים העכשווי יחכו לילדים שולחן כדורגל, הוקי שולחן, פינג פונג שולחני, ועמדות משחקי x-box.

בשבוע השלישי יבקרו הילדים בעולם משחקים שהתנפח לממדים עצומים: עם מתחם מגה בלוקס ומתחם פאזלים ענקיים, ובשבוע האחרון של אוגוסט יכנסו הילדים לעולם הדינוזאורים – עם דמויות דינוזאורים ענקיות שיקבלו את פניהם לצד מתחמי פאזלים, יצירה, עמדות מיני-גולף, עמדות צילום ועוד, כולן חושפות את הילדים לזני דינוזאורים מגוונים.

שעות הפעילות ימים ראשון-חמישי 11:00-14:00, 16:00-19:00 יום שישי 11:00-14:0.

הפעילויות מתאימות לגילאי 4-11. מתחמי משחקים מתאים עד גיל 15

כל הפעילויות יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות תוך שמירה על תקנות התו הסגול:  שמירה על היגיינה, מרחק ובסבבים של עד 10 משתתפים בכל סבב.

שבוע מסביב לעולם: 2-8.8

שבוע משחקי "אז ועכשיו" 9-15.8

שבוע קוביות ענק מגה בלוקס 16-22.8

שבוע דינוזאורים 23-29.8

עדכונים רציפים ניתן למצוא באתר ובעמוד הפייסבוק של אושילנד:

https://oshiland.co.il/,

https://www.facebook.com/oshiland

אושילנד

עתיד ידע כפר סבא

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה