שגרת טיפוח עור הפנים בעונת מעבר

אחרי הקיץ העור פחות אחיד, השתזף, מחוספס, סובל מפיגמנטציה. העור גם מתייבש יותר כי האוויר פחות לח, הערבים קרירים יותר. טיפים לשגרת טיפוח בעונת המעבר

אחרי הקיץ העור פחות אחיד, השתזף, מחוספס, סובל מפיגמנטציה. העור גם מתייבש יותר כי האוויר פחות לח, הערבים קרירים יותר. טיפים לשגרת טיפוח בעונת המעבר. באדיבות ננסי ירחי – מנהלת קשרים רפואיים – במותג הדרמו.

אנחנו מתייחסים ובוחרים את מוצרי הטיפוח לפי סוג העור שלנו, בעוד שהפרמטר הנכון הוא מצב העור, זה שמשתנה כול הזמן לפי עונות השנה, תרופות, מצבי רוח שונים הגורמים לשינויים בעור ועוד. אין ספק שעונות מעבר גורמות לשינויים רבים החל מהשיער שהרבה פעמים נראה כאילו הוא התחשמל, כתוצאה מחשמל סטאטי, הטלטלים שלא מסתדרים, יובש וקילופים בשפתיים וכמובן יובש בעור הפנים והגוף. לכן מומלץ לבחון את שגרת הטיפוח ולבצע שינויים, יתכן שהקרם הקליל בו השתמשנו בעונת הקיץ החמה כבר אינו מתאים לעורנו אשר נמצא בשלבי הסתגלות לשינויי מזג האוויר. זה הזמן לעבור ממרקמים  על בסיס מים- ג'ל לטקסטורות קרם אשר עשירות יותר בהזנה ומתאימות לעור יבש, גם את קרם הלילה ניתן להחליף בקרם עשיר יותר המכיל חומרים מזינים ומרככים.

מומלץ על פעילות אופטימלית במהלך הלילה :

התחילי בשגרת הניקוי, אם את אוהבת סבונים לניקוי והסרת האיפור, זה הזמן לבחון את האפשרות לעבור לחלב ומי פנים, או לחלופין אם את ממש זקוקה לאלמנט המים, סבון ללא סבון, אופציה נוספת עדינה ביותר, המיועדת לעור רגיש עדין ויבש הם המים המיסלריים- מי ניקוי 3 ב-1 המשאירים את העור רווי בלחות.

סרום – הסרום מרוכז יותר במרכיבים פעילים מקרם הלחות ומהווה זריקת טיפוח אנרגטית. הוא חודר במהרה הודות להרכב המולקולארי שלו. ומשמש כהזנה אינטנסיבית וממוקדת, תוספת טיפולית חיונית לשגרת הטיפוח שלנו.

קרם עיניים – נהוג לחשוב שקרם עיניים מורחים ביום, לא בהכרח! מומלץ למרוח קרם עיניים בכל הזדמנות. העור סביב העיניים דק ושברירי לכן קמטים וקמטוטים נוטים להופיע קודם כל באזור זה. טפחי בעדינות את קרם העיניים בצורת C, אל תתקרבי לקו הריסים.

טיפוח עור הפנים בשעות הלילה, השעות שבהן יש לעור את יכולות השיקום הטובות והיעילות ביותר:

  1. במהלך הלילה העור מתחדש באופן נמרץ, מריחת מוצרי ההזנה יעילה יותר, חילוף החומרים מהיר וייצור סיבי הקולגן והאלסטין מוגבר. שינה טובה בשילוב עם הרכיבים הפעילים מעניקה לעור רעננות וזוהר ויוצרת מראה צעיר ובריא.
  2. בלילה העור לא מתגונן אלא משקם. במהלך הלילה העור לא חשוף לנזקי היום – קרינת השמש, רדיקלים חופשיים, זיהום אוויר, על כן הוא מפנה את המשאבים שלו לשיקום ולבנייה מחדש, בניגוד להגנה ולחימה במזיקים.
  3. ניתן להוסיף קרם לחות עשיר להזנה אינטנסיבית במהלך שעות הלילה, העור "ישתה" את הלחות ויראה בבוקר רענן ומלא חיים.
  4. טיפוח השפתיים והעיניים חשוב ביותר במיוחד בשעות הלילה, לכן יש להקפיד להשתמש בקרם עיניים, אותו מומלץ למרוח גם על השפתיים, שהרי העור באותם אזורים דומה ושכבת ההיפודרמיס אפסית, לכן הוא מתקמט כל כך מהר.

טיפים:

  1. הזיזו את הברז לכיוון המים הפושרים. מים חמים "גוזלים" את הלחות מהעור ולכן חשוב להשתמש במים פושרים. נסו לקצר עד כמה שאפשר את השהות מתחת למים. בסיום, נגבו את העור בטפיחות קלות והוסיפו קרם לחות עשיר.

 

  1. אל תלקקו את השפתיים. כאשר השפתיים יבשות אנו לא שולטים בלשוננו. לכן, הקפידו ללחלח את השפתיים בכל הזדמנות.
  2. אומגה שלוש. זה לא סוד שאומגה שלוש מסוגלת להזיז הרים, אחד מהם, כך מסתבר לפי לא מעט מחקרים, הוא היובש. בליעה יומית של כמוסות מרגיעה מצבים של יובש קיצוני ומצליחה ללחלח את העור מבפנים.
  3. מים והרבה מים. הקיפו לשתות לפחות 8 כוסות מים, נכון שאנחנו לא מרגישים את הצמא וזאת בדיוק הסיבה לשתות ולהעניק לגוף מבפנים את מנת הלחות שהוא זקוק לה.

מומלץ להשתמש ב:

  • במסכות כדי לקבל אחידות העור
  • בפילינג נוזלי, לקבל עור הומוגני, שיפור בהתחדשות התאים, עור זוהר יותר
  • לעבור מטיפוח קליל ומימי שהשתמשנו בקיץ לטיפוח קרמי יותר ומזין יותר לקרת הסתיו
  • להשתמש בטיפוח שמחזק את שכבת הגנה של העור שסבלה בגלל החום, זיהום אוויר, לילות קצרים. ממליצים על נוגדי חמצון, פרוביוטיקה לחיזוק שכבת הקרנית (סלוו אייג')
  • העיניים מאוד שבריריות, בקיץ לא ישנים מספיק, חייבים לתת תשומת לב לאזור עיניים כשהסתיו מגיע. להשתמש בסרום עיניים וריסים לחיזוק ועליו למרוח חומרים כמו קפאין לשיפור בזרימת הדם
  • חשוב לנשים צעירות לברור בטיפוח המכיל נוגדי חמצון כמו קומבוצה, תה שחור נוגד חמצון מאוד חזק, ואוכמניות לעור אחיד
  • הסתיו הוא העונה אופיינית לנשירת שיער. חשוב לטפל בזמן באמפולות המחזקות את שורש השיער כדי לעצור בזמן את דלילות השיער
  • בקיץ נשים עם עור בוגר סובלות במיוחד בגלי חום לא משתמשות בטיפוח המתאים לעור שלהן כי מזיעות ולא סובלות טיפוח עשיר. הסתיו הוא העונה לחזור למרכיבים עשירים, עם פרו-קסילן, סידן, שעוות דבורים כדי לתת לעור דחיסות נכונה
  • עור גוף חשוב לנו. אחרי קיץ העור סובל מיובש, חשוב למרוח קרמים שמזינים את העור, מרקמים עשירים

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה