שרה מאהבה: הדואט החדש של ריקה רזאל והבת שלה

הזמרת והיוצרת ריקה רזאל, ממשיכה את שרשרת הדורות המשפחתית ומוציאה דואט חדש ומרגש עם בתה מיכל

ריקה רזאל התחילה את דרכה המוזיקלית עוד כשהייתה ילדה. בשנות השמונים שרה כסולנית בלהקת האחים "להקת רזאל" שהקימה ביחד עם יונתן, אהרון ויהודה. הלהקה זכתה להצלחה רבה והאחים רזאל מצאו את עצמם מופיעים בארץ וגם בחו"ל. בעקבות חזרה בתשובה והתחזקות המשפחה, הפסיקה רזאל להופיע בפני קהל, במקביל התחתנה, התמקדה בבית ובגידול שמונת ילדיה כשהמוזיקה מלווה אותה לאורך כל השנים.

בגיל 40 חזרה רזאל לשיר ולהופיע בפני קהל הנשים. בימים אלו היא מוציאה את אלבום הבכורה שלה הנושא את השם- "יום אחד".

הכול מאהבה, ריקה רזאל, צילום: יוחאי סמט

לקראת השקת האלבום, מוציאה רזאל שיר חדש "הכל מאהבה", אותו היא מבצעת ביחד עם בתה הבכורה מיכל (22). השיר, שהוא דואט של השתיים, מדבר על מורכבויות הקיימות בהורות ועל רצון הילדים לעצמאות ולחופש.

"כשכתבתי את  השיר, היה לי חשוב לדבר על חיבור של הורים וילדים. מדובר על מערכת יחסים מורכבת ובינינו, לא תמיד קל להיות הורה וגם לא תמיד קל להיות ילד"- אומרת רזאל.
בעוד כחודש וחצי תערוך רזאל מופע ההשקה של האלבום "יום אחד". המופע המיועד לנשים, ויתקיים בזאפה ירושלים. במופע תארח רזאל את אחיה יונתן ואהרן, וכן את בתה מיכל, בדואט "הכל מאהבה".

אודות הכותב/ת

3 תגובות

  1. שירה בתאריך

    מאוד משמח שיש זמרות חדשות ויש לה קול מקסים!
    אני עובדת כבר שנים עם נשים נפגעות אלימות במשפחה, ורציתי לציין שחשוב ללמד את בנינו ובנותינו שגם אדם אוהב לא תמיד פועל בכל רגע ממקום אוהב.
    חשוב לא לטשטש את הדברים ולא לומר לילדינו שאנחנו תמיד פועלים כלפיהם מאהבה, אלא שאנחנו אוהבים אותם ללא גבול, ורוצים בשבילם רק טוב, אבל לעיתים אנחנו מועדים ופועלים כלפיהם מתוך כעס או חוסר סבלנות, וכן חשוב לומר שבאותו רגע זו לא היתה אהבה אלא חולשה אנושית שלנו.
    נשים שמגיעות למצבי אלימות הן נשים שבשלבים הראשונים של הקשר לא ידעו להבחין שהבחור לא פועל מאהבה, כי הוא עטף את מעשיו הלא חיוביים במעטפת שקרית של תום לב ואהבה.
    לכן חשוב שאנחנו כהורים אוהבים לא נטשטש את ההבדל בין חולשות לבין אהבה ובכך לא נפגע ביכולת של ילדינו להבחין בין השניים.
    אדם אוהב פועל בתום לב ולא מתוך כוונה לפגוע ולוקח אחריות על מעשיו ומתנצל.
    אדם אלים לא פועל בתום לב ולא לוקח אחריות על מעשיו ויעטוף את הדברים בעטיפה של "זה בא מאהבה".
    כדאי לשים לב לעניין.

  2. חני בתאריך

    כמה שאנחנו אוהבים את ילדינו וטורחים יום אחרי יום לספק להם את כל צרכיהם ולטפח אותם, בסופו של יום, לא כל מה שאנחנו אומרים או עושים כלפיהם נובע מאהבה.
    אם נהיה כנים עם עצמנו, נראה שלפעמים זה נובע מאנוכיות, מזה שאנחנו רוצים לקבל נחת מהם, ולא תמיד חושבים רק על טובתם.
    ילדינו מרגישים את זה, וכדאי להניח את האמת הזו על השולחן.
    גם אנחנו ההורים, רק בני אדם.

כתוב תגובה