טרנד הקונפטי בעולם העיצוב!

טרנד עיצובי מלא חיים ושמחה, שיכול להחיות כל חדר, ולא רק לחדרי הילדים! מגע שובב ועדין גם לחדרים הרציניים והאפרוריים ביותר

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, משיקה קולקציה חדשה של אריחי גרניט פורצלן לחיפוי וריצוף בצורת משושים ובדוגמת טראצו צבעוני, המזכיר קונפטי.

הקולקציה שואבת השראתה מאריחי הטראצו של פעם, בהם השתמשו באמצע המאה ה-15 בוונציה, כשיטה לנצל את עודפי האריחים בריצוף הבתים בצורה ייחודית, "גאומטרית", בד"כ ע"י יצירת "שטיח" בריצוף.

האריחים מגיעים בטקסטורה צבעונית עליזה וחלקן משלבות דמוי פרקט צבעוני בוורוד, תכלת, צהוב, כאשר חיבור האריחים יוצר צורות גאומטריות ייחודיות ומשתנות.

לדברי בתיה מורנו, מנהלת תחום אריחים בחברת אלוני: "האדריכלות המודרנית, אשר תומכת במראה האורבני, משלבת סגנונות וחומרים. אחד הטרנדים הבולטים, הוא שימוש באריחים משושים לא רק כחיפוי קיר, אלא גם בריצוף, כהמשכיות של הקיר והרצפה יחד וכן בשילוב חומרים (כמו מראה של טראצו בשילוב פרקט)  היוצרים בהרמוניה מראה וינטג'י עם פן מודרני טרנדי."

"אריחי משושים מעניקים דרור ליצירתיות ואפשרות להפוך כל חלל לייחודי. ניתן לשלבם  בכל רצפה או קיר וליצור מיקס רנדומאלי בתבנית גיאומטרית, עם אפשרויות לא מוגבלות. "

 

 

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה