תערוכת "מסיבת החיות"

המרוויחים העיקריים מהקורונה היו בעלי החיים. בתערוכה חדה וחינמית העוסקת בבעלי חיים ואקולוגיה בזמן הקורונה, מבקשים אומנים להפנות את הזרקור לעולם החי, רגע לפני ששוב נחזור להתרכז בעצמנו.

כשקרוב לשליש מאוכלוסיית העולם הצטווה להישאר בבתים בשל התפרצות מגפת הקורונה והערים הגדולות הפכו לערי רפאים,  בעלי החיים היו העיקריים שנהנו מהמצב. הציפורים צייצו, ברווזים הופיעו במקומות שונים בעיר ובחיפה חזירי הבר כבשו את חצרות הבתים. בים אוכלוסיית הדגים גדלה, הדולפינים הרגישו בבית וציפורים מזנים  שונים ונדירים נצפו בהמוניהם בשמים.

גם ידידו הטוב של האדם היה לצידו בתקופת ההסגר האחרונה, בימי המאבק במגפת הקורונה. אין כמו כלב שופע חום ואהבה, המכשכש בזנבו ומסמן שצריך לצאת החוצה לסיבוב התאווררות בשכונה או משחק עם הילדים. חתולים הסתובבו  חופשיים ובני האדם שזמנם היה בידם, דאגו לשלומם.

לפני שהעולם יחזור לקדמותו ושוב בני האדם יכבשו בחזרה את כדור הארץ ונדחיק את בעלי החיים מאזורי המחייה הטבעיים שלהם, גלריית האומנים של קניון עופר רמת אביב תציג  תערוכה קבוצתית חדשה:  "מסיבת חיות – בעלי חיים ואקולוגיה בימי קורונה", במסגרתה  יציגו כ-15 ציירים, צלמים ופסלים את יצירותיהן, המתייחסות לנושא וממקדות את המבט בהרמוניה שנוצרה בעולם בחודשים האחרונים בינינו, בני האדם ליקום.

את התערוכה אצרה  איילת אמוראי – בירן, בהפקתם של שירי מאיר ושוקי כהן מ"אמני ישראל מתאגדים".

האמנים המשתתפים בתערוכה:  דויד מונסנגו – צלם הטבע, הצייר גבי קלנר, הפסלת נירה בן דויד, האמנית המייצרת עבודות מבד ג'ינס – אידה לומיאנסקי, המאייר אביחי פנחס, הציירת פנינה נדיבי, צלם הטבע אלון מאיר, הציירת מיכל אשל, והציירות דינה זייפר, אירית פלץ, רבקה נבו  והדר קרני.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב בעופר רמת אביב החל מה 20.8.2020 עד   10.9.20

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה