החדשות הטובות: הלילה שהתחיל במחלקה הקרדיולוגית נגמר במחלקת היולדות

רותם ירושלמי הייתה בשבוע ה- 42 להריונה כאשר עומר, בן זוגה החל לחוש ברע, כשראו בני הזוג שמצבו הולך ומחמיר עם ירידה משמעותית בדופק, הם הגיעו בדחיפות למיון שערי צדק. בדיקות מקיפות שבוצעו על ידי רופאי המחלקה הראו כי קוצב לב דפיברילטור אשר נושא עמו עקב מחלת לב שעומר מאובחן עמה גרמה להפרעת קצב והפעילה

רותם ירושלמי הייתה בשבוע ה- 42 להריונה כאשר עומר, בן זוגה החל לחוש ברע, כשראו בני הזוג שמצבו הולך ומחמיר עם ירידה משמעותית בדופק, הם הגיעו בדחיפות למיון שערי צדק. בדיקות מקיפות שבוצעו על ידי רופאי המחלקה הראו כי קוצב לב דפיברילטור אשר נושא עמו עקב מחלת לב שעומר מאובחן עמה גרמה להפרעת קצב והפעילה באופן שגוי את קוצב הלב. עומר הועבר להמשך בדיקות ולהשגחה במחלקה הקרדיולוגית במרכז הרפואי.

 

בזמן שעומר שוכב במחלקה הקרדיולוגית, רותם יושבת לצדו ונושמת בכבדות בשל הריונה המתקדם. הצירים לא איחרו לבוא וכשהצוות ראה שהצירים נעשים תכופים יותר ויותר הוא לא נשאר אדיש למצבה ודאג לה גם למיטה באותו החדר. "זו הייתה תחושת רווחה משונה כי ידענו שקומה מתחת נמצאת מחלקת היולדות". מספר עומר. "כשהצירים התגברו, אני התנתקתי מהמוניטור וירדנו שנינו לחדר הלידה, שם קיבלו אותנו מיד ללידה. בתוך שעתיים מרגע כניסתה של רותם לחדר הלידה, נולד בננו השני. הצוות נתן לנו כמה שעות להתרגש יחד ואז החזירו אותי למחלקה להמשך בדיקות. שיתוף הפעולה המדהים של הצוות אפשר לנו להיות אחד ליד השנייה כמעט לאורך כל הלילה".

 

עומר שוחרר מהמחלקה במצב טוב כבר באותו הבוקר והגיע מיד לבלות לצדם של בנו ובת זוגו. כעבור יומיים יצאו יחד בני הזוג עם הרך הנולד, עם המלצות מהקרדיולוג ועם סיפור לידה ייחודי שיוכלו לספר לנכדים.

 

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה