הפרשת חלה ורודה: בשבת העולמית מציינים את חודש המודעות לסרטן השד

השבת העולמית בפתח בה יחגגו למעלה ממיליון יהודים ברחבי העולם שבת, שם גם יציינו את חודש המודעות לסרטן השד ויעודדו נשים מכל המגזרים ללכת ולהבדק

במסגרת אירועי השבת העולמית הנחגגים ב 1416 ערים ברחבי העולם התקיימו אירועי "הפרשת חלה ורודה" כדי לעודד את הנשים להיבדק במסגרת חודש המודעות לסרטן השד.

כחלק מהמאמץ להעלאת המודעות בחשיבות בדיקת ממוגרפיה אחת לשנה בקרב כלל חלקי האוכלוסייה והמגזרים, הועלה הרעיון לנצל את הבמה הרחבה של אירועי השבת העולמית המתקיימים השבוע (שבת פרשת וירא) בהן לוקחות חלק עשרות אלפי נשים ברחבי העולם. הרעיון הוא שבמקום אירוע רגיל של אפיית חלות והפרשת החלה, החלות שנאפו היו בצבע ורוד והאירוע לווה באפשרות לקיים בדיקה מידית במקום.

פרויקט 'שבת עולמית' המתקיים בשבת הקרובה הוא אירוע בסדר גודל עצום המכנס ביחד למעלה ממיליון יהודים ברחבי העולם; אירועי השבת יתקיימו ב- 1,416 ערים ומוקדים ב- 98 מדינות בעולם. יוזמת 'שבת עולמית' היא הזמנה לאתגר את מי שאינו שומר שבת בשמירת שבת פעם אחת בשנה, ולמי ששומר – לעסוק בקירוב ובאחדות ביום המנוחה עם כלל עם ישראל. במיזם משתתפות מאות קהילות יהודיות ברחבי העולם, בין היתר ביפן, אוגנדה, טזמניה ופקיסטן ובישראל יתקיימו 500 אירועים במסגרת המיזם בפריסה ארצית.

לפרטים ובירורים נוספים: דינה 054-5479966  [email protected]

אודות הכותב/ת

תגובה אחת

  1. דינה בתאריך

    מרגש ומקסים! תמשיכו להגיש לנו רק ידיעות טובות

כתוב תגובה