כשסטייליסטית מלבישה סטייליסטית

ברוריה ברלטר מלבישה קולגה ונותנת טיפים איך להרגיש מלכה בכל יום

אחד האתגרים הגדולים והמעניינים שיכולים להיות לסטייליסטית הוא להלביש קולגה שגם עוסקת בתחום. קל וחומר כשמדובר במישהי שיש לה איתה אינטראקציה אישית ומקצועית. החששות, הציפיות, הרעיונות והדעות שלעיתים קצת מתנגשים אך גם קצת חופפים, הופכים את התהליך לסוער ומדהים כאחד.

עוברת צד

מזה ארבעה חודשים ציפי בן יוסף, שעוסקת באימון לשינוי פנימי וחיצוני בעזרת סטיילינג, היא האסיסטנטית שלי בהפקות אופנה שאני עושה. הפעם היא הסכימה להיות בצד השני של המצלמה ולהוות נושא מרכזי להפקה.
כאילו רוקדות ריקוד נפלא, בנינו את ההפקה הזאת צעד אחר צעד. בחרנו, התחרטנו, לבשנו ופשטנו, ענדנו והרכבנו במטרה להשלים את החיפוש אחר עצמנו בתוך הרצף הדק והמתעתע שבין הפנים לחוץ. העובדה שציפי ואני מגיעות מאותו התחום אפשרה לנו לדייק את השילובים ולהיות חלק ממשהו שלם ומאוחד. הרי בסופו של דבר, עם ובלי קשר לבגדים, כולנו רקמה אנושית אחת ששזורה מאינספור חוטים צבעוניים שמתחברים לתמונה שלמה.

איך לעשות את זה נכון:

  • עטי על גופך רק את הבגדים שמשמחים ומחזקים אותך. רק את הפריטים שמעצים אותך וגורמים לך להתייצב כל בוקר מול המראה ולהכריז שזו את שנוכחת שם, ברורה ומבררת, שלמה אבל לא מושלמת אך תמיד ראויה.
  • השילי מעליך את המיותר, את הלא חשוב ואת הלא מדויק. היפרדי מהעומס המעכב שלא מאפשר לך להתקדם אל המראה שעליו את חולמת. חזרי אלייך, אל מידותייך ואל עצמך.

  • הרכיבי שילובי בגדים שהם שילובי מהות ונשמה, שילובים שקטים אך משמחים ובעלי תעוזה. כל שילוב חדש יבנה בך עוד קומה של שמחת נשיות מבוררת.

 

  • חבשי נוכחות נעימה שממלאת אותך גאווה. נוכחות שאיתה תתהלכי בטוחה ומאמינה בטוב שאת ראויה לו.
  • התעטפי ברכות מזמינה שתערסל בשמחה את עונות השנה ותזמן ברכה בכל עשייה. רכות שבעזרתה תגשימי חלומות שעדיין מחכים במגירה ותאפשר הזדמנויות שמחכות לישועה.

צילום: אביטל הירש
איפור: אודיה יהב – איפור ושיער, איפור כלות, סדנאות איפור וקשירת מטפחות
סטיילינג: ברוריה ברטלר
עוזרת סטייליסטית: ציפי בן יוסף
בגדים ואקססוריז: בונם פאשן, שמלהלי, נטלי בשן.
תיקים ואקססוריז: לירון קקון

הכותבת היא סטייליסטית, מנחה ומרצה, מפתחת השיטה "נפש בריאה בבגד מחמיא" ובעלת בית הספר האינטרנטי "מתלבשות מהנשמה".

אודות הכותב/ת

הכותבת היא סטייליסטית, מנחה ומרצה, מפתחת השיטה "נפש בריאה בבגד מחמיא" ובעלת בית הספר האינטרנטי "מתלבשות מהנשמה". | [email protected]

כתוב תגובה