לקראת שבוע עידוד ההנקה – אביזרים ומוצרים להנקה נוחה

השבוע נפתח "שבוע עידוד הנקה" שקבע משרד הבריאות. לצד הרצאות, הנחות והטבות שונות הנוגעות לנושא, בחרנו לכם גם כמה מוצרים יפים במיוחד שכל מניקה תהנה מהם!

משרד הבריאות הכריז על השבוע כשבוע עידוד ההנקה בישראל. בקופות החולים, בחנויות מוצרי הילדים, ובבתי מרקחת תוכלו למצוא וובינרים, קורסים וגם הנחות על משאבות ומוצרים תומכי הנקה. במחקרים רבים נמצא שהנקה תורמת הן למצבו הבריאותי של התינוק והן לקשר הרגשי בין האם וילדה.

לכבוד המעמד, ריכזנו לכם כמה מוצרים מבית SIMPLY GOOD  שנהנים עכשיו מהנחות מפתות, והכול עם איורים מתוקים במיוחד

מנשא ינוקא של סימפלי גוד הוא מנשא בד טבעי העשוי כותנה איכותית נושמת, העוטף את התינוק בצורה מלאה ומאפשר לו להמשיך ולחוות את החמימות והביטחון שאותה הוא חש עת שהה ברחם, ולהורה הנושא אותו להיות בעל שתי ידיים חופשיות וטווח תמרון גדול יותר בגופו.

המנשא קל ונוח מאוד ללבישה מהירה. הוא מושלם להנקה ומתאים לטיולים קצרים הודות לכרית כתף עבה במיוחד התומכת בגב ובכתף, והוא מצטיין במבנה ייחודי ומוקפד, ועשוי מחומרים איכותיים המעניקים חווית נשיאה אחרת מכל מה שהכרתם עד היום במנשאים. ינוקא מצויד באבזם נועל בעל תו תקן אירופאי והוא מגיע במידת One Size קלאסית המתאימה לכולם. המוצר הזה הוא פרי פיתוח ישראלי –והוא נמכר בהצלחה בכל העולם. מאושר על ידי מכון התקנים ובעל תו תקינה מהמחמירים בעולם. לשימוש ממשקל 3.5 ק"ג ועד 15 ק"ג .  199.90 ₪, בסניפי רשת שילב ובאתר שילב.

 

כרית הנקה חצי סהר של סימפלי גוד כרית הנקה התומכת בגב התחתון בזמן ההנקה או האכלה מבקבוק, ומאפשרת האכלה רגועה ונעימה לאם ולתינוק. הכרית עוטפת את המותן ומספקת משענת בעת האכלה וחוסכת ממך הנקה בגב כפוף. עשויה מבד כותנה איכותי ונעים למגע, במילוי אקרילן איכותי ורך שאינו מאבד מנפחו ומעניק תמיכה לגוף התינוק. הכרית מומלצת גם בזמן ההיריון להקלת לחץ בגב התחתון, ע""י הנחתה בין הירכיים, בזמן שכיבה על הצד. בשלב מאוחר יותר הכרית משמשת למשחק ותרגול עם התינוק. 249.90 ₪ להשיג בסניפי ובאתר שילב.

כרית הנקה קומפקטית של סימפלי גוד המאפשרת הנקה בישיבה נינוחה כשהתינוק שוכב על הצד וחש בטוח ומעורסל על משטח נעים ורך למגע. לכרית ציפית שניתן להסיר ולכבס ב30 מעלות, ומילוי ייחודי שמקבל את צורתו של התינוק השרוע עליו, ולאחר מכן חוזר לנפחו המקורי.

את הכרית אפשר לקחת לכל מקום הודות לגודלה הקומפקטי ולאחר מכן היא משמשת פוף ייחודי לפעוט.

129.90 ₪ להשיג בסניפי ובאתר שילב.

סינר הנקה דו שלבי של סימפלי גוד מגיע עם שני בדי פליטה ייחודיים, לנוחות ולניקיון מקסימליים. לסינר פטנט ייחודי ובלעדי: הוא מורכב משני חלקים- בד מגבת איכותי, ובד כותנה נושם ואוורירי. בתום ההנקה, האם יכולה להרים את התינוק לגרעפס ובד המגבת יגן עלייה מפני פליטות. במקרה של פליטה, אין צורך לכבס את כל הסינר, אלא רק את בד המגבת, ולהשתמש בבד מגבת הנוסף המצורף לערכה. לסינר צמדנים המצויים בשני חלקי הסינר, ומאפשרים לאם להתאים את הסינר למידותיה ולקבוע את רוחב הפתח דרכו היא תוכל לראות את תינוקה. הודות לגזרה המיוחדת, נמנעת החלקה לא רצויה מכתף האם ומגע עם פניו של התינוק. הסינר קל ללבישה ולהסרה והוא בעל פתח רחב קשיח, המאפשר לאם לשמור על קשר עם התינוק בזמן ההנקה.

 

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה