נשים קטנות: הטיפים שכל נערה חייבת להכיר

אסתר בן אלבז מנגישה לקוראות הצעירות יותר טיפים לאיפור והרגלי טיפוח נכונים. נערות הן כמו נשים קטנות, ואת הסודות האלה כדאי להקנות כבר מגיל צעיר.

צעדים ראשונים

כל נערה מכירה את התחושה של צעדים ראשונים בעולם האיפור. את מנסה משהו כמו שראית אצל חברה או באינסטגרם, בודקת את התחושה ואיך זה נראה עלייך. הרבה בנות בכלל לא יודעות ממה להתחיל. מה יחמיא לי? איזה איפור כדאי לקנות להתנסות?

בעבר איפור קלאסי של נערות כלל עיפרון שחור בקו העין התחתון, אבל היום ב־2023 זה כבר לא ממש הקטע. ובכללי, המלצה קטנה: אל תעבירו מוצרי עיניים מאחת לשנייה. זה לא בריא.

אז מה כן מומלץ ומתאים לנערות בימינו?

מראה שזוף

X השמש לא מיטיבה עם העור שלנו, וניסיון להשיג שיזוף באמצעות השמש אינו מומלץ. היא מייבשת אותו ולא עוזרת לו. חשוב להשתמש במקדם הגנה 50 spf על בסיס יומיומי ולהסיר אותו היטב בסוף היום.

X שימוש בטינט – מעין יוד על בסיס מים שמגיע בצורת לק. מניחים אותו בתפוחי הלחיים ומטשטשים למראה שזוף. הבעיה איתו שאין עליו שליטה כל כך. הוא יכול להיראות רע מאוד, וברגע שהוא נספג אי אפשר לתקן אותו, ואז העמידות הופכת לחיסרון.

V אז מה כן אפשר לעשות כדי לקבל מראה שזוף שאינו פוגע בעור? אני ממליצה לעשות שימוש בשפתון לחותי בגוני האפרסק או האדמדמם או הוורוד, ולהניח אותו ממש בתפוחי הלחיים ועל גשר האף מייד אחרי שאת מורחת את קרם הלחות וקרם ההגנה. הניחי נקודה על כל לחי ועל גשר האף, ובעזרת מברשת רחבה, טשטשי למראה שזוף.

צילום: דאפי ספונר

מסקרה

X אל תשתמשי במסקרות עמידות במים. היום המסקרות ממילא עמידות, ומה שחשוב זה להקפיד על מריחה נכונה. את יכולה לצבוע את קצות הריסים למראה עדין, או ממש משורש הריס למראה נוכח יותר.

V גם מסקרות זולות יכולות לעשות קסמים! חשוב רק לנקות את הריסים היטב בסוף כל יום כדי להימנע מדלקות עיניים ומנשירת ריסים.

לחות שפתיים

V הזיני את השפתיים בלחות. זה יכול להיות שמן קלנדולה, חמאה שיאה או כל שפתון לחותי אחר. בשפתוני וזלין ולובלו יש חומרים שגורמים ליובש, ואני פחות ממליצה עליהם להזנה.

גבות

V הגבות יכולות לשנות את המראה שלך בסירוק קל! יש מסקרות שקופות ייעודיות לגבות. ואפילו אם רק תברישי, זה ייתן לך מראה יפה ואחיד. אם את מרגישה שהצבע גושי מדי, סרקי שוב במסרקייה חד־פעמית.

שיער

V שמרי על השיער מפני קרני השמש כדי שלא יתייבש ויישרף.

V הים, הבריכה והמעיינות נותנים תחושה כיפית, אבל בסוף יום יכולים לייבש את השיער ולפגום בו, ולכן חשוב להזין את השיער במסכה ייעודית לפחות פעם בחודש.

V חפיפה: חפפי עם שמפו קרוב לשורש השיער מסביב לכל הראש, ואת המרכך הניחי מלמטה למעלה.

X אל תסגרי את השיער, וכשהוא מתייבש תני לו אוויר כדי שיהיה יפה.

X עדיף לא לחנוק את השיער בקוקו הדוק על מנת לשמור על צמיחה טובה וכדי שלא ייתלשו שערות.

 

 

המדור המלא בגיליון תמוז תשפ"ג של מגזין פנימה. להצטרפות למגזין לחצי כאן

דוגמנית: עדי לנדאו

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה