עצוב: מירית הררי הלכה לעולמה

לאחר מאבק של שנתיים במחלת הסרטן, האישה שהפכה לסמל של אופטימיות בכל מחיר, הלכה אתמול לעולמה. בריאיון שהעניקה לטל בימסוט במגזין פנימה לפני שנה אמרה: "מה שיהיה – יהיה טוב. מה זה יהיה טוב? שאני אבריא? יהיה טוב גם אם לא אבריא, אבל בטוח זה שיהיה טוב".

מירית הררי ז"ל יחד עם בנותיה. צילום: באדיבות המשפחה

הררי, שנפטרה אמש בגיל 52, היא אימא לשלוש בנות וסבתא לשני נכדים. היתה נשואה לדידי הררי, שדרן רדיו ותיק ומוכר, והעידה כי תמיד הייתה לה השפעה חזקה על אנשים. גם כמאמנת כושר וגם כמאמנת מנטלית היא חזתה בתהליכים הגדולים שעברו המתאמנים שלה, ולכן לא הופתעה לגלות שגם בזמן מחלתה, היא מצליחה להשפיע על אחרים. 

כמעט מדי יום היא קיימה שיחות עידוד וחיזוק עם חולים ועם בני משפחותיהם, שמחפשים מקור נחמה. היא שימשה כאוזן קשבת לרבים והשתמשה בכלי האימון שרכשה כדי להנחות ולייעץ לפי הצורך. היא גם העלתה פוסטים מחזקים שהיוו השראה לאנשים רבים.

"אני שמחה שהמחלה מאפשרת לי להשפיע יותר. תמיד אהבתי לעזור ולתת, ועכשיו אני מקבלת את ההזדמנות לתת בגדול". אמרה לכתבתנו בריאיון לפני שנה "אני צינור בשביל אנשים. אין לי את הזכות להתלבט אם מתאים לי או לא מתאים לי לעשות את השיחה הזאת עכשיו. הוא", היא מכוונת כלפי מעלה, "נותן לי את הכוח בשביל זה, מי אני שאקח את הכוח הזה לעצמי?".

"זה קשה אבל זה גם נפלא, כי אני יודעת שאני בדרך. לפני המחלה הייתי בן אדם בלי דרך, חיפשתי את עצמי ולא ידעתי מה עושה לי טוב. אפשר לחיות חיים שלמים בלי לדעת אם הלכת בדרך הנכונה או לא. אני בדו-שיח קרוב עם ה', אני מרגישה אותו קרוב אליי ומרגישה מתי הוא מרוצה ממני ומתי הוא אומר לי 'פישלת, אבל הכול בסדר, ממשיכים'. לפני כן כל הזמן חיפשתי אותו".

 

הכתבה המלאה פורסמה במגזין פנימה אלול תשע"ט

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה