השעונים המעוררים שלא מוותרים לך

ימים ספורים אחרי תחילת שנת הלימודים מגיע אלינו יום האיחורים הבינלאומי. זו הזדמנות להעיץ מבט בשעונים מעוררים יחודיים ומעוררי אתגר שלא יתנו לכם להתמרח "רק עוד חמש דקות".

גאדג'טשופ, חנות הגאדג'טים והמתנות המובילה בישראל, מתכוננת לפתוח את שנת הלימודים החדשה ומציגה מגוון רחב של שעונים מעוררים מדליקים ומתוחכמים שיעזרו לתלמידים להגיע בזמן לכיתה מבלי לאחר לשעורים!

במפתיע או שלא בתאריך ה-1 בספטמבר תיפתח שנה הלימודים החדשה וכבר ב-5 בספטמבר, למורת רוחם של המורים וההורים, יצוין יום האיחורים העולמי. גאדג'טשופ עוזרת לנער את כל התירוצים האפשריים ומציגה מגוון שעונים מעוררים מעוצבים ומדליקים שיעירו גם את האנשים העקשנים והישנוניים ביותר! בעוד שטלפונים ניידים ושעונים מעוררים רגילים רק מצפצפים, ישנם כאלו שיצריכו הרבה יותר מלחיצת כפתור פשוטה בכדי לכבותם.

כך לדוגמא, בין המבחר הרב ניתן למצוא שעון מעורר בורח אשר יתגלגל בחדר עד שנצליח לתפוס ולכבות אותו. שעון מעורר מדליק נוסף הוא כזה שיקפיץ מטרת קליעה שלכיוונה צריך לירות ולקלוע בכדי להפסיק את פעולת הצפצוף. שעון מעורר אחר הוא כזה שבמקום צפצוף רגיל ישקים אותנו לקריאות תפילת מואזין שונות. עוד בנמצא שעונים מתוחכמים המשולבים בפיצ'רים וחיישנים מיוחדים שעוזרים למשל לחזות את מזג האוויר, שעונים המעוצבים בדמויות של גיבורי על ועוד ועוד!

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה