בשנה הבאה נשב על המרפסת

  הקיץ בחוץ בשיאו, הילדים בחופש ומארחים חברים ובני דודים, וזה הזמן המושלם לשבת מחוץ לבית בערב כשהאוויר מתקרר. לאחר סגרי הקורונה הראשונים נרשמה בשוק הנדל"ן בכל העולם עלייה חדה בביקוש לבתים עם מרפסת, חצר או גינה. אנשים התרגלו והתאהבו באפשרות לשבת בחוץ ולשאוף אוויר צח שמקורו לאו דווקא במזגן. ובארץ חמה כמו שלנו, זה

 

הקיץ בחוץ בשיאו, הילדים בחופש ומארחים חברים ובני דודים, וזה הזמן המושלם לשבת מחוץ לבית בערב כשהאוויר מתקרר.

לאחר סגרי הקורונה הראשונים נרשמה בשוק הנדל"ן בכל העולם עלייה חדה בביקוש לבתים עם מרפסת, חצר או גינה. אנשים התרגלו והתאהבו באפשרות לשבת בחוץ ולשאוף אוויר צח שמקורו לאו דווקא במזגן. ובארץ חמה כמו שלנו, זה בהחלט מתבקש.

איך מעצבים נכון את החצר או המרפסת?

הצללה – אם אתם מתכוונים לשבת בחוץ בשעות היום או הערב המאוחרות, כדאי מאוד לדאוג להצללה כלשהי, זה עשוי להוריד את הטמפרטורה בכמה מעלות.

ריהוט – התאימו את הריהוט לסוג הבילוי. זכרו שמקום שנוח לשבת בו ימשוך אתכם לשהות בו יותר.

צמחייה – השקיעו בעציצים או בצמחייה ירוקה, זה מייפה, מרענן ויראה גם מתוך הבית. השקעה קטנה ותגמול ענקי.

גידור – אם אתם צריכים להפריד את החצר או המרפסת מהשכנים או מהרחוב, עשו זאת בדרך אסתטית ונעימה, מחומרים טבעיים שיהיה נעים גם לכם וגם לצד השני להסתכל עליהם.

ריצוף – אופי הריצוף ייקבע על פי אופי הבילוי בחוץ. אם עיקר הבילוי בחוץ נעשה באכילה או בנסיעה על בימבות, שקלו ריצוף קשיח ורציף שאינו מחליק. אם אתם מעדיפים לשחק כדורגל או להניח בריכה לילדים, העדיפו דשא.

תאורה – תאורה נעימה תגרום לכם למקסם את השטח גם בלילה. ניתן לרכוש די בזול גרילנדות שמעניקות מראה קיצי ומאירות גם כשהשקע הקרוב די רחוק. ויש אפילו אופציות סולאריות נהדרות. מומלץ לבחור בתאורה צהובה שתיצור אווירה נעימה.

עיצוב: רעות כהן אדריכלות ועיצוב פנים 052-3343049

מתוך גיליון אב תשפ"ג. לטור המלא ועוד תוכן איכותי הצטרפי עוד היום למגזין פנימה

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה