מתכון מתוק וקל להכנה יחד עם הילדים: מאפינס שוקולד עם מרשמלו חרוך

רוצות לשדרג את המאפינ'ז שלכם? קבלו טיפ שהופך כל עוגיית שוקולד סתמית למעדן שיגרום לילדים ללקק את האצבעות! מתכון קליל וכיפי כדי להעביר שעה כיפית במטבח עם תוצרים ריחניים ומתוקים!

תשכחו מכל מה שידעתם על מאפינס! יש לנו טיפ שישדרג כל מתכון – צרבו מרשמלו על הגז או בעזרת ברנר (היעזרו בהורים לשם כך ! ) ואז הניחו אותם על המאפינס! מומלץ לאכול אחד לפני שמגישים, כי לא בטוח שישאר לכם!

רכיבים
250 גרם חמאה חתוכה לקוביות
שוקולד "אגו" מריר שבור למשולשים 250
3/4 כוס מים רותחים
קורט מלח
3/4 כוס קמח תופח
1 כוס קמח לבן
חצי כפית אבקת סודה לשתייה
חצי כוס אבקת קקאו
אחד וחצי כוסות סוכר
4 ביצים שלמות
2 כפות שמן זית
1/2 כוס ריוויון

אופן ההכנה
בסיר קטן ממיסים את החמאה, השוקולד, המים והמלח על אש נמוכה. מחממים בינתיים תנור ל-160 מעלות ומרפדים תבנית בנייר אפייה. בקערה גדולה נפרדת, מערבבים עם מטרפה קמח תופח, קמח לבן, סודה לשתייה, קקאו וסוכר. בקערה בינונית נפרדת, טורפים את הביצים עם שמן הזית והריוויון
מוזגים את תערובת הביצים אל קערת היבשים וטורפים.
מוסיפים את תערובת השוקולד שנמסה ומערבבים עד לקבלת מסה חלקה בלי גושים.
יוצקים אל מנז'טים ייעודיים למאפינס המונחים בתבנית אפייה עם שקעים למאפינס. מכניסים לתנור שחומם ל-20-30 דקות אפייה. מוציאים את המאפינס מהתנור כאשר קיסם שננעץ במרכזם יוצא יבש.

לקרם השוקולד
150 גרם שוקולד אגו מריר קצוץ
גרם חמאה חתוכה 75

בקערה חסינת חום מניחים את החמאה והשוקולד ומניחים מעל לסיר עם מים רותחים (בן מארי). מערבבים עם לקקן עד שמתקבל קרם חלק ואחיד. טובלים כל מאפין בציפוי השוקולד ומניחים להתייבש, מקשטים במרשמלו לא לפני ששורפים אותו מעט – ורק בנוכחות ההורים.

מתכון : ליאור משיח
צילום : אנטולי מיכאלו

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה