הטרנד המוביל בעולם העיצוב: חיפוי PVC

בבואנו לעשות מתיחת פנים קלה לבית או אפילו לשפץ, פעמים רבות, מסיבות פרקטיות, תקציביות או עיצוביות לא נרצה להחליף את הריצוף הקיים אבל כן נרצה לשנות את המראה שלו. בדיוק לשם כך נועד חיפוי ה PVC

בבואנו לעשות מתיחת פנים קלה לבית או אפילו לשפץ, פעמים רבות, מסיבות פרקטיות, תקציביות או עיצוביות לא נרצה להחליף את הריצוף הקיים אבל כן נרצה לשנות את המראה שלו. בדיוק לשם כך נועד חיפוי ה PVC  להדבקה על גבי הריצוף הקיים – פתרון קל, מהיר, חוסך כסף ואנרגיה ומביא לתוצאות מושלמות בעיצוב.

בין היתרונות הבולטים של ה PVC : אנטיבקטריאלי ולכן מאוד מתאים לחדרי ילדים, עמיד בפני כתמים וחדירת מים ולכן מתאים לשירותים, חדרי רחצה, מטבחים, מבודד מרעשים וקל ומהיר  ליישום על הריצוף הקיים, קל לניקוי ובעל מראה אותנטי.

 לדברי מנשה להב מנהל תחום פרקטים בחברת אלוני: "  PVC מגיע במגוון מידות המאפשרות להתאימו לכל חלל- משטחים קטנים ועד שטחים רחבי ידיים, בהתאמה מושלמת למבנה.עוביו המינימלי, 4.5 מ"מ, מייצר הרמוניה, מונע מראה גס של הדבקה ותורם לרמה האותנטית של התוצאה הסופית המתקבלת."

לדבריו: " פרקט PVC מיועד להתקנה על גבי ריצוף קיים וכמו כן, ניתן לחפות באמצעות קירות, עובדה שמעניקה לו ערכים חשובים נוספים."

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה