טיפים לחיטוי אופטימלי של הידיים והמנעות מנזקים לעור

בימים אלו אנו נדרשים לחטא ידיים מספר פעמים ביום, איך עושים את זה נכון מבלי לגרום נזק לעור הידיים? "לשמירה על בריאותנו אנו נדרשים לשטוף ידיים ולחטא בג'ל אלכוהולי מספר פעמים רב ביום, פעולות אלו גורמות לפגיעה בעור הידיים: המחסום העורי (השכבה החיצונית ביותר עור) נפגע ועלול להיגרם יובש חמור, גרד, אדמומיות, קמטוטים ומראה לא

בימים אלו אנו נדרשים לחטא ידיים מספר פעמים ביום, איך עושים את זה נכון מבלי לגרום נזק לעור הידיים?

"לשמירה על בריאותנו אנו נדרשים לשטוף ידיים ולחטא בג'ל אלכוהולי מספר פעמים רב ביום, פעולות אלו גורמות לפגיעה בעור הידיים: המחסום העורי (השכבה החיצונית ביותר עור) נפגע ועלול להיגרם יובש חמור, גרד, אדמומיות, קמטוטים ומראה לא אסתטי , יתרה מכך – גובר הסיכון לחדירת חיידקים וזיהומים!" לדברי רונית שגב, ביולוגית, חוקרת עור, מייסדת ומנכ"לית חברת ביופור. לכן יש לחטא את הידיים בצורה הבא:

  • ניקוי- – ניקוי הוא הפעולה הראשונה לפני כל דבר אחר. רצוי לא לשטוף ידיים עם סבון מוצק כי הוא עלול לייבש את העור , יש להשתמש באל סבון נוזלי שמכיל חומצות הידרוקסי – מסיר שומן ולכלוך והופך את הניקוי לעמוק יותר.

 

  • חיטוי- השתמשו בג'ל אלכוהולי שמכיל אלוורה! דוגמת ביוג'ל מבית ביופור שהושק בימים אלו -מגן על העור ומטפח אותו ועם זאת מחטא באופן אופטימלי. נספג בקלות ולא מותיר תחושת דביקות או גירוי של העור.

 

  • ליחוח– פעולת חיטוי העור עלולה לגרום ליובש או גרד ולכן עלינו להחזיר את הלחות לעור. השתמשו בכל קרם לחות שברשותכם או בקרם ידיים על מנת להעניק לעור לחות, רכות ואחידות.

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה