"נקודת מגע": אמנים משתפים חוויותיהם מתקופת משבר הקורונה

גלריית האמנים של קניון עופר רמת אביב מציגה  תערוכה קבוצתית חדשה:  "נקודת מגע", במסגרתה  יציגו כ-40 ציירים ופסלים את יצירותיהן  המתייחסות לתקופת משבר הקורונה ובמיוחד לכמיהה למגע אישי וחברתי. את התערוכה אצרה  איילת אמוראי – בירן, בהפקתם של שירי מאיר ושוקי כהן מ"אמני ישראל מתאגדים". ימי משבר הקורונה נדמים כרגרסיה לעולם ללא מגע, אל מציאות

גלריית האמנים של קניון עופר רמת אביב מציגה  תערוכה קבוצתית חדשה:  "נקודת מגע", במסגרתה  יציגו כ-40 ציירים ופסלים את יצירותיהן  המתייחסות לתקופת משבר הקורונה ובמיוחד לכמיהה למגע אישי וחברתי.

את התערוכה אצרה  איילת אמוראי – בירן, בהפקתם של שירי מאיר ושוקי כהן מ"אמני ישראל מתאגדים".

ימי משבר הקורונה נדמים כרגרסיה לעולם ללא מגע, אל מציאות של חרדה,חשדנות ובידוד. האמנים מביעים את חוויותיהם בתקופה מאתגרת זו של ריחוק חברתי ואת הכמיהה לקשר, לחיבוק ומגע, בין אדם לחברו, בין האדם לטבע ובין האדם לבעלי החיים.

האמנים המשתתפים בתערוכה:  דב ברדה, נעמי פארן, ימימה גרינשפון, מירי פנאן, אילנה בן אריה, גבי וכסלר קזן, דניאלה וכסלר, מנחם רון וכסלר, אורה זק, נעה חן, אירה סטוליאר, עמנואל שלמה, דינה זייפר, מרגלית רג'ואן, עמיקם בן גרמא, נילי ללום, מתי יולזרי, קלוד אמסלם ועוד.

התערוכה תוצג על הקיר החיצוני של הקניון הפונה לרחוב איינשטיין, בין ״ארקפה״ ל״גרנד קפה״. התערוכה פתוחה לקהל הרחב – החל מה 30 ליוני עד ה 28 ליולי, בכל שעות היממה.

 

אודות גלריית האמנים של קניון רמת אביב:

על הקיר החיצוני של קניון רמת אביב, הפונה לרחבה גדולה בין שני בתי קפה , מול גינה מטופחת ובריכות מים עם פרחי הנופר, ממוקמים 15 חלונות ראווה גדולים בהם מוצגות כל חודש תערוכות אמנות לטובת הקהילה.  חלל ייחודי הזה נגיש לקהל במשך כל ימות השבוע ובכל שעות היממה. מציגים בו צלמים, ציירים, פסלים ומעצבים מכל המגזרים, ממרכז הארץ ומהפריפריה. חלונות ראווה ענקיים אלו מהווים מעין מסגרות גדולות של התמונות והצופה יכול לראות את העבודות מקרוב או מרחוק , ובערב בזמן שהתאורה דולקת, גם מהכביש. בכל חודש מתקיים במקום שיח גלריה ובחודשי האביב והקיץ גם ארועים תרבותיים נוספים.

 

 

 

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה