סדנאות הילדים נכנסות הביתה: עבודות יצירה להזמנה באינטרנט

חודשי יולי- אוגוסט הם אתגר להורים בכל שנה: עם מסגרות חינוך שמתפקדות במתכונת חלקית אם בכלל, וחום כבד אשר פוסל את רוב פעילויות החוץ. השנה, האתגר גדול שבעתיים כאשר פעילויות פנים נסגרו כליל, וסדנאות היצירה הציבוריות לילדים בוטלו על מנת למנוע התקהלויות. על מנת להעביר כמה שעות איכות עם הילדים גם במגבלות התקופה, ערכות יצירה

חודשי יולי- אוגוסט הם אתגר להורים בכל שנה: עם מסגרות חינוך שמתפקדות במתכונת חלקית אם בכלל, וחום כבד אשר פוסל את רוב פעילויות החוץ. השנה, האתגר גדול שבעתיים כאשר פעילויות פנים נסגרו כליל, וסדנאות היצירה הציבוריות לילדים בוטלו על מנת למנוע התקהלויות.

על מנת להעביר כמה שעות איכות עם הילדים גם במגבלות התקופה, ערכות יצירה הכוללות פסלוני ודמויות גבס מוכנות, צבעים ומכחולים – כל מה שצריך ליצור פסלון מקושט עם הילדים.

הערכות שמיוצרות בישראל ונמכרות באינטרנט, עם משלוחים בפריסה ארצית, מגיעות במבחר גדלים ונמכרות עד אמצע יולי במבצע של 1+1 (משלוח חינם מעל הזמנה של 120 שח).

פסלוני הגבס נמכרים גם ביחידים, וכוללים דמויות מעולם הילדים- אוטו, קטר, חד קרן, חמסות, לבבות, צדפים ועוד, אותן ניתן לבחור מראש לפי העדפה אישית, או לקבל מיקס מוכן של מגוון פסלונים.

להזמנה: www.buckles.co.il/.

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה