טיפ הזהב: שמחת הקמטים הקטנים

כשפגשתי את דבורה וביקשתי ממנה טיפ לקוראות, היא ענתה בספונטניות: אל תחכו לסוף כדי לראות את עצמכן. למרות כל הלחץ, הילדים, הקריירה – תעצרו ותשקיעו בעצמכן! זה ממלא ומשפיע על כל מה שאתן עושות במהלך היום.  אני נרגשת להגיש לכן טיפים לגיל הבוגר, דרך אישה מלאת צבע ושיח. ואני מזמינה כל אחת מכן לראות בכל גיל את

כשפגשתי את דבורה וביקשתי ממנה טיפ לקוראות, היא ענתה בספונטניות: אל תחכו לסוף כדי לראות את עצמכן. למרות כל הלחץ, הילדים, הקריירה – תעצרו ותשקיעו בעצמכן! זה ממלא ומשפיע על כל מה שאתן עושות במהלך היום. 

אני נרגשת להגיש לכן טיפים לגיל הבוגר, דרך אישה מלאת צבע ושיח. ואני מזמינה כל אחת מכן לראות בכל גיל את עצמה, כי אַת הנכס הכי טוב להשקעה, וזה מתחיל ביומיום, במבט שלך במראה. 

 

עור בוגר זקוק להזנה טובה כמו בכל גיל: שתייה מרובה, הגנה מהשמש ומוצרי טיפוח טובים. מכיוון שהוא נוטה להיות יבש בגלל האטת ייצור התאים וירידה בייצור חומצה היאלרונית וקולוגן, חשוב להזין אותו על בסיס קבוע בסרום, בקרם יום ובקרם לילה. 

 

המדריך לאיפור יומיומי וקליל

איפור יכול לשנות את היום שלך. במשיחת מכחול את יכולה לחולל בך קסמים! במדריך הבא אתייחס לאיפור שמתאים לכל יום. אם את פחות חובבת מייק־אפ ביומיום, תוכלי לוותר עליו ולאפר רק את העיניים והשפתיים, אך מובן שמייק־אפ ייתן מראה שלם וזוהר יותר. 

  1. הניחי על כל גלגל העין קונסילר עמיד, נטול שומן, בגוון מעט כהה, והטמיעי אותו היטב לתוך העור כדי שישב טבעי ואחיד. כך הצללית תידבק עליו בצורה מושלמת ולא תזוז.
  2. משחי את גלגל העין בצללית שאינה מבריקה, בגוון טבעי שקרוב לגוון העור, וטשטשי אותה היטב. אני ממליצה לעבוד בשכבות דקות ולהוסיף בכל פעם מעט, ולא להשתמש בכמות גדולה מדי שתצא משליטה.
  3. חפשי את השקע של העין, ממש בארובת העין, ובתנועות הלוך וחזור הניחי צללית מעט כהה יותר. לאחר מכן הוסיפי נקודת אור שתפתח לך את העיניים. הניחי צללית בהירה בעצם הגבה וטשטשי היטב. 
  4. אתגר הגבות: לעיתים האתגר גדל יחד עם הגיל. אצל האחת דרוש מילוי, אחרת ממש צריכה לצייר שערה שערה. דעי שיש המון פתרונות לכל המצבים, ורק חשוב שתדייקי מה בדיוק את צריכה.
  5. גם האייליינר דורש תשומת לב מיוחדת כדי שייצור מראה יפה ומחמיא ולא יפיל את העין. יש מגוון סוגים של מריחות אייליינר, ובאיפור של דבורה בחרתי באחד שתמיד עובד – לא אייליינר טוש או ג'ל, אלא מריחה של קו האייליינר בצללית חומה כהה. בעזרת מברשת קטנה או זוויתית הניחי צמוד לקו הריסים החיצוני צללית כהה. 
  6. עם השנים אפשר לראות שהריסים משתנים. הם מתקצרים, נהיים ישרים יותר או מידלדלים. כדי לשמור עליהם חשוב לנקות היטב בסוף היום את המסקרה ולהזין את אזור העיניים בקרם עיניים. מסקרה מעבה יכולה לתת נפח ומילוי לריסים דלילים. מרחי אותה היטב משורש הריס עד לקצה. ניתן גם לבחור מסקרה שאינה מעבה אבל יש בה חומרי הארכה והרמה לריסים.

לטיפים נוספים ועוד תוכן איכותי וערכי במיוחד עבורך הצטרפי למגזין פנימה בלחיצה כאן

 

 

 

אודות הכותב/ת

תגובה אחת

כתוב תגובה